اخبار داغ

شیخی:

"کرباسیان" به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد! / در دولت یازدهم شاهد ولنگاری اقتصادی بودیم

"کرباسیان" به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد! / در دولت یازدهم شاهد ولنگاری اقتصادی بودیم
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه مهدی کرباسیان به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد، گفت: رشته تحصیلی کرباسیان، اقتصاد نیست و او اطلاعی نیز از اقتصاد کلان ملی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با مرآت با اشاره به عملکرد ضعیف وزیر اقتصاد دولت یازدهم گفت: هیچ عملکرد مثبتی در کارنامه طیب نیا وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد در این مدت نظام پولی، مالی و مالیاتی را اصلاح نکرد، اظهار کرد: طیب نیا درخصوص  دخل و خرج دولت نیز برنامه ای نداشت.

,

وی با بیان اینکه در اقتصاد کلان ملی هیچ اثری از خود نشان نداد افزود: مرکز فساد فیش های نجومی نیز از دل وزارت اقتصاد شروع شد.

,

شیخی با توجه به اینکه طیب نیا هیچ برنامه  جامعی برای اصلاح نظام مالیاتی پیاده نکرد، گفت: با وجود 130هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی  درکشور نتواست این مشکل را حل کند.

,

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد دولت یازدهم صرفا در محافل شعار داده است، بیان کرد: این وزیر کلاس درس دانشگاه را با پست وزرات اقتصادی اشتباه گرفته بود.

,

کرباسیان در گمرگ عملکرد ضعیفی داشت

, کرباسیان در گمرگ عملکرد ضعیفی داشت,

وی در خصوص معرفی مسعود کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد در کابینه جدید گفت: انتخاب دولت برای وزرات اقتصاد مطلوب نیست.

,

شیخی همچنین افزود: علاوه براینکه رشته تحصیلی کرباسیان، اقتصاد نیست بلکه اطلاعی درخصوص اقتصاد کلان ملی نیز ندارد.

,

وی با بیان اینکه کرباسیان عملکرد مثمر ثمری نداشته است، اظهار کرد: کرباسیان در گمرک باند بازی می کرد و از افراد حزب خود در گمرک استفاده کرد.

,

به گفته این کارشناس مسائل اقتصادی؛ کرباسیان نتوانسته طرح جامع اصلاح گمرکی را پیاده کند و جلوی قاچاق را از منافذ اصلی گمرک بگیرد که این نشانده عملکرد ضعیف وی است.

,

"کرباسیان" به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد

, "کرباسیان" به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد,

وی با اشاره به اینکه کرباسیان به درد شهرداری می خورد نه وزارت اقتصاد، گفت: وزیر اقتصاد باید اقتصاد کشور را مدیریت و بر دستگاههای اجرایی نظارت کند که در حوزه بخشی خلاف مسائل کلان اقتصاد کشور عمل نکنند.

,

شیخی با بیان اینکه این دولت به دنبال این است که وزرایی از باند خودش در کابینه مستقر کند، اظهار کرد: با این اقداماتی که انجام داده مشخص می شود که روحانی رییس جمهور همه مردم نیست بلکه رییس جمهور 3 هزار نفر از دو حزب است.

,

استاد اقتصاد دانشگاه تهران همچنین تصریح کرد: دولت به دنبال مستقر کردن طالبان ثروت، حقوق های نجومی و قدرت است و انتخابش از باب سیاسی که بنا بر مسائل ملی انتخابات می باشد صورت نگرفته است.

,

ولنگاری اقتصادی دولت یازدهم زبانزد است

, ولنگاری اقتصادی دولت یازدهم زبانزد است,

وی با اشاره به اینکه دولت، دولت تناقض گویی است چراکه عملکردش با بیاناتش متناقض است، گفت: این دولت انگار در حوزه اقتصادی هیچ برنامه ای ندارد و در حالی صحبت از اقتصاد مقاومتی می کند که ضد آن عمل می شود.

,

شیخی با بیان اینکه ولنگاری اقتصاد دولت یازدهم زبانزد است، تصریح کرد: جهانگیری تعرفه بیش از 1000 قلم کالای وارداتی را به حضیض ذلت رسانده است که این دقیقا مخالف اقتصاد مقاومتی است.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی در خاتمه خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی در نظام مالی، عدم تثبیت در نظام پولی، عدم استقرار قانون عملیاتی بانکداری بدون ربا، عدم کنترل  روی عرضه و تقاضا و نظارت بر روی بانک ها از عملکرد این دولت در حوزه اقتصادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه