اخبار داغ

مردم دزفول خواهان اقدام جدی مسئولین مقابل انتقال آب دز +عکس

مردم دزفول خواهان اقدام جدی مسئولین مقابل انتقال آب دز +عکس
مردم دزفول با حضور مقابل فرمانداری نسبت به انتقال آب رود دز به شهر مجاور واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز ، تعداد زیادی از شهروندان شهرستان دزفول با حضور مقابل فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول نسبت به انتقال آب از رود دز به یکی از شهرهای مجاور واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

این شهروندان خواستار ورود و اعلام موضع مسئولان و توجه و رسیدگی عملی و جدی ایشان به موضوع یاد شده هستند.

,

حاضر شدگان در این تجمع دغدغه های خود را از مسئولین مطالبه کردند و تاکید نمودند همچنان منتظر پاسخ مطالبات خود می باشند.

,

سهل انگاری و بی تفاوتی برخی مسئولین نسبت به انتقال آب رود دز که شاهرگ حیاتی شهرستان دزفول می باشد علت تشکیل این تجمع از سوی شهروندان حاضر بیان شد.

,

این حضور نشان از حساسیت بالای آن ها و تاکید ایشان بر حراست رود دز که ضامن حیات مردم شهرستان دزفول می باشد داشت.

,

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول که در محل حضور یافته بود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دزفول امروز ضمن تشکر از دغدغه و مطالبه ی مردم ابراز داشت: بهتر است از راه های مسالمت آمیز بهتری دغدغه ی به حق مردم گفته شود.

,

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد در ادامه ی این گفتگو تاکید کرد: این گونه تجمع ها می تواند بستری برای سوء استفاده ی برخی مغرضان گردد لذا شهروندان می تواند با توسل به راه های بهتری حرف خود را بیان و مشکل خود را به گوش مسئولین خود برسانند.

,

فرماندار ویژه ی شهرستان دزفول نیز پیشتر با انتشار پیامی به مردم شهرستان دزفول اطمینان داده بود که اجازه نخواهد داد ذره ای از امکانات این شهرستان به جایی دیگر بخشیده شود و ضمن برخورد با کوتاهی احتمالی مسئولین، در صورت بروز هر موضوعی صادقانه مطلب را به شهروندان منتقل خواهد نمود.

,

مردم

, مردم,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه