اخبار داغ

پیام روشن فرماندار در خصوص انتقال آب؛

اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده شود

اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده شود
آصفی: هر مدیری بخواهد حق مردم را پایمال کند، خائن است و در صورت خطا، بازخواست می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول نسبت به مطالبات مردمی در خصوص جلوگیری از انتقال آب رود دز به شهرستان مجاور واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

روابط عمومی فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول آنچه را که “پیام روشن فرماندار دزفول برای مردم در خصوص انتقال آب” نامیده بود بدین شرح منتشر کرد:

,

مهندس آصفی: اجازه نمی دهیم ذره ای از امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده شود

,

فرماندار شهرستان دزفول تأکید کرد: مردم دزفول یقین داشته باشند که هیچ کدام از مدیران این شهرستان در دستگاه های مختلف اداری اجازه نمی دهند ذره ای از اختیارات و امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده و یا واگذار شود.

,

آصفی اضافه کرد: هر مدیری هم بخواهد در هر زمینه ای در شهرستان حق مردم دزفول را پایمال کند، خائن است و در صورت بروز خطا، توسط دادستان به‌عنوان مدعی العموم، نماینده، فرماندار و حتی مردم بازخواست خواهد شد.

,

وی در ادامه عنوان کرد: شهروندان دزفولی یقین داشته باشند که در حال حاضر هیچ طرح انتقال آبی از رودخانه دز به شهرستان مجاور وجود ندارد و در صورتی که روزی چنین طرحی از سوی قانون و وزارت نیرو بخواهد انجام شود کاملاً با مردم شفاف و صادق خواهیم بود.

,

مردم شهرستان دزفول خواستار ورود و اعلام موضع مسئولان و توجه و رسیدگی عملی و جدی ایشان به این موضوع شده اند.

,

رود دز شاهرگ حیاتی استان خوزستان و شهرستان نیم میلیون نفری دزفول می باشد که برداشت های نسنجیده و غیرمتعارف در سال های گذشته باعث زیان های فراوانی به کشاورزی، محیط زیست و دیگر بخش های این مناطق وارد آورده و افزایش برداشت ها خطرات غیرقابل جبرانی به دنبال خواهد داشت.

,

مردم شهرستان دزفول در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایثارگری بی نظیر خود بیش از ۲۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و این شهرستان به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی نامیده شد.

,

اجازه

, اجازه, اجازه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه