اخبار داغ

در هفتمین جشنواره مالک اشتر؛

خرم آباد به عنوان ناحیه برتر بسیج کشور انتخاب شد/ معرفی ۸۷ مدیر و فرمانده برتر بسیج در لرستان

خرم آباد به عنوان ناحیه برتر بسیج کشور انتخاب شد/ معرفی ۸۷ مدیر و فرمانده برتر بسیج در لرستان
دبیراشراف فرماندهی سپاه استان گفت: از مجموع ۹۹ رده برترستادی و صفی هشت رده به ستاد کل معرفی می شوند که از این بین نیروی مقاومت بسیج خرم آباد به عنوان برترین ناحیه معرفی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ دوم پاسدار حسن آقا خوشبخت؛ دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پیرامون برگزاری جشنواره مالک اشتر گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که به ما توفیق داده است تا در راستای تحقق اوامر و منویات فرماندهی معظم کل قوا و اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی، برای هفتمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مالک اشتر نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: جشنواره مالک اشترهمزمان با روز مقاومت اسلامی با حضور سردار مهوری، نماینده ویژه فرماندهی محترم کل سپاه در مسجد پادگان امام حسین(ع) برگزار می شود.

,

 

,

دبیر اشراف فرماندهی سپاه لرستان معرفی موفق ترین رده های صفی و ستادی سپاه استان و فراهم نمودن بستر رشد و ارتقا فرماندهان و مدیران بسیجی را هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

,

 

,

وی بیان کرد: جشنواره مالک اشتر در سه سطح نواحی ،استانی و ستاد کل برگزار می شود که درسطح استان لرستان 87 رده برترمعرفی و تقدیر می شوند.

,

 

,

دبیراشراف فرماندهی با بیان این که بسیج ناحیه خرم آباد به عنوان موفق ترین ناحیه در سال 95 معرفی شده است گفت: از مجموع 87 رده برترستادی و صفی هشت رده به ستاد کل معرفی می شوند که از این بین ناحیه خرم آباد به عنوان برترین ناحیه معرفی شده است.

,

 

,

وی در رابطه با برگزاری جشنواره  در سطح نواحی گفت: در نیمه مرداد سال 96 برای اولین بار جشنواره مالک اشتر در سطح رده های صفی شامل نواحی و تیپ برگزار می شود.

,

 

,

خوشبخت در این خصوص ادامه داد: هر ناحیه 12 مدیر و فرمانده برتر معاونت های بسیج را معرفی می کند که یک فرمانده در جشنواره مالک اشتر ناحیه ای و دیگر مدیر برتر به جشنواره مالک اشتر استانی معرفی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه