اخبار داغ

در راستای نهادینه کردن مصرف صحیح آب؛

نمایشگاه پوستر "شناور در خشکی" در شاهرود گشایش یافت+تصاویر

نمایشگاه پوستر "شناور در خشکی" در شاهرود گشایش یافت+تصاویر
نمایشگاه پوستر "شناور در خشکی" با موضوع بحران آب توسط انجمن سینمای جوانان شاهرود در تکیه برنجی های این شهر افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی فیروزآبادی مسئول انجمن سینمای جوانان شاهرود در گفتگو با نسل شاهوار با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به همت انجمن سینمای جوانان شاهرود در محوطه تکیه برنجی شاهرود گشایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از دوازده پوستر با موضوع بحران آب برای علاقه مندان به نمایش گذارده شده است.

,

مسئول انجمن سینمای جوانان شاهرود افزود: این پوسترها در قطع 50*70 و با تکنیک فتوگرافیک توسط ایمان لشگری نوجوان خلاق شاهرودی طراحی شده است.

,

فیروز آبادی بحران کم آبی را یکی از مشکلات مهم شهرستان شاهرود عنوان و بیان کرد: شهرستان شاهرود چند سالی است که با بحران آب مواجه است و لازم است که با همکاری همه مردم، مسئولان و هنرمندان در راستای اصلاح الگوی مصرف گامی برداشته شود.

,

وی عنوان کرد: در پوسترهای ارائه شده در این نماشگاه فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه و آثار جبران ناپذیر کم آبی به تصویر کشیده شده است.

,

مسئول انجمن سینمای جوانان شاهرود یادآور شد: این نمایشگاه به مدت چهار روز در نوبت عصر پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

,

گفتنی است نیاز آبی شاهرود 800 لیتر بر ثانیه است اما در حال حاضر تنها 600 لیتر بر ثانیه برداشت می شود و 220 لیتر بر ثانیه هم کمبود آب لحظه ای داریم که روی هم رفته بیش از 400 لیتر در ثانبه بر شاهرود کمبود آب داریم و منبعی برایش پیش بینی نشده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه