اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

پروژه های تکراری و نیمه کاره در بروجرد افتتاح نمی شود

پروژه های تکراری و نیمه کاره در بروجرد افتتاح نمی شود
فرماندار بروجرد گفت: در هفته دولت پروژه های تکراری و نیمه کاره در بروجرد افتتاح نمی شود چرا که تکرار افتتاح یک پروژه بازتاب بسیار بدی به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی کورانی فر" فرماندار بروجرد گفت: هر ساله به مناسبت هفته دولت برنامه های مختلفی در شهرستان اجرا می شود و یکی از مهمترین برنامه ها افتتاح پروژه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: اعتقادی به افتتاح پروژه های تکراری نداریم و در هفته دولت پروژه های تکراری و نیمه کاره در بروجرد افتتاح نمی شود چرا که این اقدام و تکرار افتتاح یک پروژه نوعی توهین بوده و بازتاب بدی به همراه دارد.

,

 

,

کروانی فر به افتتاح پروژه های کوچک اشاره کرد و افزود: در هفته دولت پروژه هایی که بسیار کوچک باشند و مراسم افتتاح برای آنها ضرورتی نداشته باشد هم انجام نمی شود و تلاش داریم تا پروژه های تکمیل شده و مناسب را با برنامه ریزی در هفته دولت افتتاح کنیم.

,

 

,

فرماندار بروجرد به بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) اشاره کرد و افزود: قرار بود این بیمارستان در هفته دولت افتتاح شود و با توجه به این که در تکمیل و تجهیز بیمارستان کار زیادی وجود ندارد احتمال می رود با سفر یکی از مقامات این بیمارستان در هفته دولت افتتاح شود اما هنوز در لیست پروژه های این هفته قرار نگرفته است.

,

 

,

وی خطاب به مدیران شهرستان در هفته دولت افزود: تحت هیچ شرایطی مدیران نباید کار و خدمت رسانی را در این ایام به هر بهانه ای تعطیل کنند  و ارائه خدمات در این ایام نیز از سوی مدیران باید صورت گیرد.

,

 

,

کورانی فر تصریح کرد: جمع بندی کامل از پروژه های قابل افتتاح در بروجرد صورت نگرفته و طی چند روز آینده مجموع پروژه ها و میزان اعتبار اعلام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه