اخبار داغ

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

کشف لوازم تزئینی خانگی به ارزش 200 میلیون ریال در شرق استان تهران

کشف لوازم تزئینی خانگی به ارزش 200 میلیون ریال در شرق استان تهران
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 218 کارتن حاوی لوازم تزئینی خانگی خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شرق استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با قرچک آنلاین اظهار داشت: قاچاق کالا پدیده شوم و مخربی است که صدمات فراوانی بر پیکر اقتصاد ملی کشور وارد کرده و فعالیت اقتصاد رسمی، برنامه‏ها و سیاست‏های کشور ما را تحت‏الشعاع قرار داده و دچار اختلال نموده است و نیروی انتظامی با اهمیت دادن به مقابله با قاچاق کالا و کمک به اقتصاد کشور، برخورد با افراد سودجو و قاچاقچیان کالا در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی گفت: اگر امروز بخواهیم از تولید ایرانی، کار و اقتصاد ایرانی حمایت کنیم طبیعتا یک بخش کار این است که با قاچاق کالا مقابله کنیم.

,

سردار ناظری ضمن اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: اولویت مبارزه با قاچاق کالا با نیروی انتظامی است و بیشترین سطح کشفیات نیز توسط این نیرو انجام گرفته است و با ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی، مانع ورود کالای قاچاق می شویم.

,

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران در همین راستا و با اطلاع از محل دپو نگهداری کالای قاچاق در شهرستان ورامین طی هماهنگی با مقام قضایی و به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت به این محل اعزام شدند.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: ماموران پس از ورود به انبار در بازدید و بازرسی انجام شده تعداد 128 کارتن حاوی لوازم تزئینی خانگی  را که فاقد مدارک مثبته گمرکی توسط مالک بود را کشف کردند.

,

وی با بیان اینکه ارزش این کالاها 200 میلیون ریال براورد شده است، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی محل پلمپ و اظهارات متهم اخذ و پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین ارسال شد.

,

ناظری در پایان ضمن اشاره به روند از بین بردن کالاهای قاچاق پس از کشف گفت: با توجه به اشارات فرمانده ناجا و فرمایشات مقام معظم رهبری از بابت اینکه اموال قاچاق کشف شده نباید دوباره به چرخه بازار برگردد، جلسات مستمر و مفیدی در دستگاه‌های مربوط با موضوع انجام شده است تا بتوانیم کالاهای قاچاق کشف شده را در اسرع وقت از بین ببریم که این مسأله در نیروی انتظامی نیز قابل انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه