اخبار داغ

در جلسه مشترک با نماینده مجلس؛

از رفع اختلافات شهرداری با شرکت نفت تا افزایش ماشین آلات شهرداری

از رفع اختلافات شهرداری با شرکت نفت تا افزایش ماشین آلات شهرداری
در جلسه مشترک نماینده مردم ازنا و دورود، فرماندار و شهردار ازنا در خصوص رفع اختلافات شهرداری با شرکت نفت و هلال احمر تا افزایش ماشین آلات شهرداری قول هایی داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، جلسه ای با حضور کیان پور نماینده، محمدی نژاد فرماندار، موسویان شهردار و معاونینش در دفتر شهردار ازنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

نماینده مردم ازنا و دورود با اشاره به اخذ مجوز و تحویل تعدادی ماشین آلات به شهرداری ازنا در سال گذشته قول مساعد داد که در سال جاری نیز جهت اخذ مجوز یک دستگاه ماشین حمل زباله، یک دستگاه ماشین مجهز آتش نشانی و یک دستگاه آمبولانس حمل متوفی از وزارت کشور اقدام نماید.

,

 

,

در این جلسه همچنین کیان پور با اشاره به اخذ موافقت اولیه برای احداث دهکده گردشگری ازنا، از شهردار این شهر خواست تا با هماهنگی فرمانداری شهرستان و دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به پیگیری این موضوع اقدام نماید.

,

 

,

 زمین احداث پارک بانوان ازنا تملک شده است

,  زمین احداث پارک بانوان ازنا تملک شده است,

در این جلسه ای مهندس کیان پور با اشاره به تملک زمین مورد نیاز احداث پارک بانوان ازنا، از شهرداری خواست در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح و سایر پیگیری های لازم اقدام نماید.

,

 

,

نماینده مردم ازنا و دورود همچنین به احداث پارک جنگلی اشاره و خاطر نشان کرد: از احداث پارک جنگلی به طور قانونی حمایت می کنیم. کیان پور ضمن این حمایت از احداث پارک جنگلی گفت: بهره برداری اقتصادی از این پروژه متعلق به شهرداری خواهد بود و برای اخذ مجوزهای لازم از راه قانون اقدام خواهیم کرد.

,

 

,

 در جلسه مذکور کیانپور به کارخانه آسفالت ازنا اشاره کرد و گفت: مجوز احداث کارخانه آسفالت ازنا صادر شده است و شهرداری برای تخصیص اعتبار ساخت اقدام نماید.

,

 

,

 وی همچنین افزود: ماشین آلات شهرداری ازنا افزایش می یابد.

,

 

,

 مهندس کیان پور احداث کارخانه آسفالت را یک کمک اساسی برای منطقه و شهرداری ازنا دانست و از شهرداری این شهرستان خواست با توجه به صدور مجوز مربوطه، نسبت به پیگیری مراحل احداث اقدام نماید.

,

 

,

 اختلافات شهرداری ازنا با شرکت نفت و هلال احمر مرتفع می شود

,  اختلافات شهرداری ازنا با شرکت نفت و هلال احمر مرتفع می شود,

 در این جلسه با توجه به اختلافات شهرداری با شرکت نفت و هلال احمر ازنا، کیان پور اختلاف شهرداری با شرکت نفت و هلال احمر در خصوص برخی اراضی مورد اختلاف را یک موضوع بین سازمانی و قابل حل دانست و ابراز امیدواری کرد: این مشکل در آینده نزدیک از طریق رایزنی با مدیران ارشد این دو سازمان در سطح کلان مرتفع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه