اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

۳ تیم تخصصی و دندانپزشکی به بیرانشهر اعزام می شود

۳ تیم تخصصی و دندانپزشکی به بیرانشهر اعزام می شود
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: سه تیم تخصصی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به بیرانشهر اعزام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: فردا،بیست و سوم مرداد ماه 96 به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و همکاری مرکز جامع سلامت بیرانشهر، سه تیم پزشکی به روستاهای رودخشکه، بیدهل، کاروان سرا و سراب خرم از  توابع بخش بیرانشهر اعزام می شوند.‎   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق تخصص کودکان، متخصص زنان و زایمان، متخصص عفونی، پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و کارشناس آزمایشگاه، تیم را به مدت1 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی می کنند.    

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به اهالی منطقه است.   

,

 

,

ملک آرا، خاطر‌ نشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این روستاها ارائه خدمت می کنند. 

,

 ‎  

,

وی با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام تصریح کرد: پیش بینی می شود بیش از 1000 نفر خدمات بهداشتی درمانی بصورت مستقیم به جمعیت تابع منطقه ارائه شود.    

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر(تب مالت،سالک و...)، بهداشت محیط و خانواده و همچنین راه‌های پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی انجام شود.

,

 

,

ملک آرا تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا منطقه از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه