اخبار داغ

رئیس اداره برق قرچک:

دو پست 63 هزار کیلوولت آمپر درحال نصب شدن شهرستان قرچک است

دو پست 63 هزار کیلوولت آمپر درحال نصب شدن شهرستان قرچک است
رئیس اداره برق قرچک گفت: برای زیرساخت های عمده تر شهر قرچک دو پست 63 هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مجید خانی رئیس اداره برق قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط ۶۳ کیلوولت ورامین و قرچک توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل و خطوط ری شمالی، پوئینک و ورامین ۶۳ پوئینک با نصب کراس آرم سوم و نصب جمپر و بازکردن ارتباطات پست پوئینک به صورت خط تغذیه پست ۶۳ کیلوولت ورامین از پست ری شمالی اصلاح شد  وخط ۶۳ کیلوولت ری شمالی و ورامین توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل گردید.

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه  تغییر ارتباطات پست‌های پوئینک، ورامین و قرچک بوده که از دو خط تغذیه و به دنبال آن در صورت بروز حادثه در پیک بار تابستان از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری می‌کردند.

خانی اضافه کرد: انجام این کار، باعث بالا بردن قدرت مانور به منظور تعمیرات پیشگیرانه است و تعمیرات و اصلاح خطوط شبکه فشار ضعیف و روشنایی نیاز به زیر ساخت ها و برنامه ریزی ها برای انجام برق رسانی در جهت توسعه باید انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,
,

رئیس اداره برق قرچک افزود: در صورت نیاز، تغذیه پست پوئینک بر روی پست ۴۰۰ ورامین سوئیچ می‌شود و بار پست ری شمالی که پربار است کاهش می‌یابد.

,

وی تاکید کرد: برای زیرساخت های عمده تر شهر قرچک 2 پست 63 هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است که یکی از آنها پست 63 هزار کیلوولت آمپر دائم پوئینک است که بسیار مهم میباشد و حدود 8 فیدر آن مربوط به قرچک است که با تعاملاتی که با فرمانداری و شهرداری انجام شده، موانع اجرایی کار تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و ساختمان آن پشرفت قابل قبولی داشته است.

,

خانی در پایان گفت: از ابتدای سال فروش اشتراک بالا بوده و بریای جواب دهی این رقم بالا نیاز به زیرساخت داریم و در حال حاضر در حدود 10 پروژه در حال اجرا است که به زودی به پایان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه