اخبار داغ

سفیر روسیه در ایران:

حجم تبادلات ایران و روسیه به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است

حجم تبادلات ایران و روسیه به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است
سفیر روسیه در ایران گفت: حجم تبادلات ایران و روسیه افزایش داشته و به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، لوان جاگاریان پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار با ریاست و اعضا و تولیدکنندگان منتخب اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: طی سال قبل حجم تبادلات ایران و روسیه افزایش داشته است و به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است اگرچه توانمندی ها فراتر از این میزان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پر,

سفیر روسیه در ایران گفته است: در حال حاضر منتظر برگزاری چهاردهمین جلسه کمیسیون مشترک ایران و روسیه هستیم که درصدد برگزاری آن در تاریخ پنجم اکتبر هستیم.

,

جاگاریان بیان کرد: همچنین در ماه نوامبر جلسه دیگری داریم  کمیته های سطح عالی نیز تشکیل شده که معاونتهای ریاست جمهوری عضو هستند. در صورتی که برای حضور در این نمایشگاه درخواست روادید وجود داشته باشد در امر صدور ویزا مشکلی وجود ندارد.

,

وی اظهار داشت: در دوران آقای پوتین قراردادی به میزان پنج میلیارد دلار بین ایران و روسیه منعقد شد که آماده باز کردن نیمی از این میزان در دو پروژه برق رسانی و احداث چهار نیروگاه حرارتی در هرمزگان هستیم اما در این پروژه ها تاکنون نهایی نشده است.

,

جاگاریان به بازدید ۶۰ هزار گردشگر ایرانی از روسیه طی سال گذشته اشاره و بیان کرد:  فردا نیز طی جلسه ای در تهران درباره همکاری ایران با سازمان یوراسیا صحبت خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: روسیه در مواردی نظیر خشکبار و پسته درصدد کاهش تعرفه تجاری و حتی رسانیدن این عدد به صفر برآمده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه