اخبار داغ

رتبه نخست مشارکت خیّران فاروج در ساخت و اهدای زمین برای کتابخانه

رتبه نخست مشارکت خیّران فاروج در ساخت و اهدای زمین برای کتابخانه
راه فاروج-رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان فاروج با اعلام تخصیص 600 میلیون ریال درزمینه تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های فاروج گفت: با تخصیص کامل اعتبارات تعمیر و تجهیز شاهد تغییرات بی‌سابقه‌ای در کتابخانه‌های شهرستان بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ مریم مؤمن زاده با اشاره به تخصیص 600 میلیون ریال اعتبارات اداره کتابخانه‌های شهرستان در سال جاری، گفت: سال گذشته اعتبارات در این بخش 300 میلیون ریال بود که 180 میلیون ریال آن تخصیص یافت. با افزایش رقم اعتبارات و تخصیص آن تعمیرات لازم در کتابخانه‌ها انجام و تجهیزات کتابخانه‌ای و تجهیزات رفاهی ازجمله یخچال و چای‌ساز خریداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج, .,

وی با اشاره به رتبه نخست شهرستان فاروج در مشارکت خیّران در ساخت و اهدای زمین برای کتابخانه بیان داشت: سال گذشته انجمن، خیّران کتابخانه‌های شهرستان تشکیل شد و حساب بانکی آن تهیه‌شده است تا بیش‌ازپیش از مشارکت خیّران برای آبادانی کتابخانه‌ها و کمک به رونق فعالیت‌های کتابخانه‌ای برخوردار شویم.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه مثبت متولیان به حوزه فرهنگ در تخصیص اعتبارات به کتابخانه‌های شهرستان امسال نشاط بیشتری به کتابخانه‌های سطح روستاها و شهر فاروج داد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه