اخبار داغ

قدیری ابیانه:

توهین روزنامه قانون، یک ماموریت بود/ هدف کسی که سر می برد و کسی که این یادداشت را منتشر می کند یکی است

توهین روزنامه قانون، یک ماموریت بود/ هدف کسی که سر می برد و کسی که این یادداشت را منتشر می کند یکی است
دیپلمات سابق کشور در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: من نوشتن چنین مقاله ای را یک ماموریت می دانم تا یک تحلیل.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، محمد حسن قدیری ابیانه، استراتژیست و دیپلمات سابق کشور در گفت و گو با نسیم زنجان در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: من نوشتن چنین مقاله ای را یک ماموریت می دانم تا یک تحلیل.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان, نسیم زنجان ,

این فعال سیاسی تصریح کرد: این نوشته را تحلیل یک فرد تحلیلگر نمی دانم؛ بلکه این مطلب بیشتر شبیه به یک مقاله سفارشی به سفارش دشمن قلمداد می شود.

,

تحلیلگر سیاسی کشور با هشدار نسبت به نفوذ در جریان رسانه ای کشور، خاطرنشان کرد: کسی که این یادداشت را نوشته و کسی که آن را انتخاب و به عنوان تیتر کار کرده، جزو قلمهای نفوذی است.

,

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: سررشته این روزنامه و این قلم به دست، در دست همان کسانی است که داعش را ایجاد کردند و با انقلاب اسلامی به مبارزه پرداختند.

,

وی یا بیان اشاره به اینکه می توان نسبت به وقایع مختلف، دیدگاه های متفاوت داشت، افزود: این قلم نمی تواند قلم یک تحلیلگری باشد که منصفانه به قضیه نگاه کند.

,

قدیری ابیانه ابراز کرد: دیدگاه های مختلفی می تواند نسبت به این گونه مسائل وجود داشته باشد؛ اما چنین مطلبی را در چنین زمانی نوشتن، در حقیقت نشان دهنده این است که سررشته کسی که به سر بریدن مشغول است، کسی که بمب می گذارد و کسی که این مطالب را در رسانه ها منتشر می کند، یکی است و یک هدف را دنبال می کنند.

,

این کارشناس مسائل استراتژیست کشور در پایان گفت: روزنامه قانون با این کار خود نشان می دهد که چه جهت گیری و چه اهدافی رارا دنبال می کند که قطعا این جهت گیری و اهداف منطبق بر مصالح کشور، نظام، اسلام، امنیت و مردم نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه