اخبار داغ

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات:

دولت مدرسه پیرمردها را تعطیل کند/ ضرورت تغییر یک سوم کابینه

دولت مدرسه پیرمردها را تعطیل کند/ ضرورت تغییر یک سوم کابینه
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به معرفی کابینه جدید توسط دولت گفت: دولت باید مدرسه پیرمردها را تعطیل کنند و از این افراد با کمال احترام در اتاق های فکر استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد زارع فومنی فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با نسیم زنجان با اشاره به معرفی کابینه جدید توسط دولت، اظهار داشت: چند ایراد اساسی به کابینه دوازدهم وارد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه قرار بود جوانگرایی بشود، تصریح کرد:  24 میلیون نفری که به آقای روحانی رای دادند مطالباتی داشتند که یکی از مطالبات استفاده از جوانان در کابینه بود که انجام نشد.

,

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه 50 درصد از جمعیت کشور را جوانان و زنان تشکیل می دهند و این در حالی است که هیچ وزارتی به زنان تعلق نگرفته است، افزود: در حوزه جوانان نیز یک وزیر جوان معرفی شده است و الباقی همان معاونان بودند که وزیر شدند و هیچ تغییر عمده ای شکل نگرفته است.

,  افزود: در حوزه جوانان نیز یک وزیر جوان معرفی شده است و الباقی همان معاونان بودند که وزیر شدند و هیچ تغییر عمده ای شکل نگرفته است.,

این فعال سیاسی مشکل دیگر کابینه معرفی شده را، پیر بودن این کابینه عنوان کرد و افزود: آقای روحانی قول داده بودند که راندمان سنی کابینه را 5 سال پایین تر بیاورند که این مساله نیز  انجام نشد.

,

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: دولت باید مدرسه پیرمردها را تعطیل و از این افراد با کمال احترام در اتاق های فکر استفاده کند و در عوض با میدان دادن به جوان ها دایره مدیریت را گسترده تر کند

,

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: وزرای اقتصادی یا وزرای دیگر اگر خوب بودند چرا تغییر کردند و اگر خوب نبودند چرا معاونینشان بر سرکار آمده اند؟

,

زارع فومنی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت مطلوب نیست و در 4 سال آینده نمی تواند خوب کار کند، ادامه داد: در تیم اقتصادی باید افراد قوی بر سرکار بیایند و از نمایندگان مجلس می خواهم که به افراد قوی رای بدهند و با دقت برنامه های وزرا را بررسی کنند.

,  از نمایندگان مجلس می خواهم که به افراد قوی رای بدهند و با دقت برنامه های وزرا را بررسی کنند.,

وی نشاط را یکی از ضرورت های دولت دانست و ابراز کرد: اگر دولت دارای نشاط نباشد جامعه به یاس و ناامیدی کشانده می شود به همین دلیل دولت باید پرانرژی باشد، از طرفی ما در 4 سال آینده، روزهای سختی خواهیم داشت؛ چرا که ترامپ در امریکا و همچنین کشورهایی مثل عربستان خود را در مقابل ایران قرار دادند و مطرح کردند.

, ما در 4 سال آینده، روزهای سختی خواهیم داشت؛ چرا که ترامپ در امریکا و همچنین کشورهایی مثل عربستان خود را در مقابل ایران قرار دادند و مطرح کردند.,

زارع فومنی با تاکید بر اینکه دولت باید در بحث اقتصاد مقاومتی هم توجه ویژه ای داشته باشد، افزود: دولت آینده باید از این روزمرگی خارج شده و از چرخش نخبگان استفاده کند، این که برخی وزار یک شبه بخواهند کاری بکنند قابل قبول نیست بلکه باید طرح و برنامه عملیاتی برای کشور ارائه بدهند.

, این که برخی وزار یک شبه بخواهند کاری بکنند قابل قبول نیست بلکه باید طرح و برنامه عملیاتی برای کشور ارائه بدهند.,

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه مجلس نباید به یک سوم وزرای پیشنهادی رای دهد و برخی معاونت هایی هم که کارایی ندارند، باید تغییر کنند، خاطرنشان کرد: دولت به منویات رهبری توجه کند و خود را با سیاست های کلانی که ایشان مطرح می کنند تطبیق دهند.

,  خاطرنشان کرد: دولت به منویات رهبری توجه کند و خود را با سیاست های کلانی که ایشان مطرح می کنند تطبیق دهند.,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه