اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

توهین به شهدا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ گلایه‌ای از فعالان رسانه‌ای مازندران ندارم

توهین به شهدا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ گلایه‌ای از فعالان رسانه‌ای مازندران ندارم
فرمانده سپاه کربلا مازندران درباره توهین به خون شهدا توسط برخی از افراد، گفت: خدا توهین به شهدا را بی پاسخ نمی‌گذارد، شهدا از همه وجود خود گذشتند و همه مدافعان حرم داوطلبانه در این مسیر قدم گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمدحسن بابایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در دوران دفاع مقدس نقش اثرگذاری در ثبت و درج و انتقال اقدامات انجام شده در آن دوران داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: انقلاب اسلامی در بین همه اقشار ایثارگر و شجاع دارد و خبرنگاران هم جزئی از این ایثارگران هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران مازندران با اشاره به درج مطلبی در روزنامه قانون در توهین به شهید حججی و سپاه بیان کرد: بسیاری از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای با واکنش جدی به این مطالب بر حقانیت مدافعان حرم تأکید کردند.

این مسؤول با اشاره به نقش اثرگذار مدافعان حرم در دفاع از کشور، تصریح کرد: اگر حضور مدافعان حرم در مبارزه با تفکرات داعشی در سوریه و عراق نبود در حال حاضر ما باید در همدان با آنها می‌جنگیدیم.

بابایی در ارتباط با حضور خبرنگاران در راهیان نور، اربعین و سوریه اظهار کرد: در راهیان نور مشکلی وجود ندارد و هماهنگی در این ارتباط وجود دارد.

وی درباره حضور رسانه‌ها در اربعین افزود: فعالیت در اربعین مردمی است، برای هماهنگی مشکلی نداریم و این موضوع در برنامه کاری قرار دارد و امسال هم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران درباره حضور خبرنگاران در سوریه یادآور شد: در ارتباط با حضور فعالان رسانه‌ای در سوریه برنامه‌ای نداریم.

این مسؤول در ارتباط با موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: مانند سابق نقش آموزش دهنده، تسهیل‌گر و پشتیبان را انجام می‌دهیم و در حال حاضر در همه شهرهای استان پایگاه علمی داریم که به دنبال تقویت مباحث آموزشی در حوزه اشتغال هستیم.

بابایی اضافه کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی که یکی از الزامات آن مردم محور بودن است، تلاش داریم که وابستگی به دولت کاهش پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه دولت باید به سمت تسهیل‌گری و هدایت کردن موضوع صادرات و جلوگیری از قاچاق ورود پیدا کند، افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی پیگیری کنیم و در این ارتباط قرارگاه پیشرفت و آبادانی تشکیل شده و سه دهستان بزرگ استان که عملیات عمرانی آن طی چهار سال سیاست اشتغال و آموزش را با همراهی و کمک خیران در برنامه کاری قرار دادیم و تلاش داریم که آنها را از محرومیت خارج کرده و به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود، در حوزه عمرانی این مناطق هم ورود پیدا کرده و موضوع سلامت و اشتغال هم جز برنامه‌های ما است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در اربتاط با ساخت خانه محرومین، افزود: به این دلیل که بسیج این نقش را آموزش مردم به کار گرفت برنامه داریم این موضوع را با استفاده از ظرفیت مردمی پیگیری و اجرا کنیم.

این مسؤول ادامه داد:سال گذشته 250 مسکن محرومین برای افراد زیرپوشش کمیته امداد که برخی از منابع از جانب این نهاد و بقیه با استفاده از ظرفیت مردمی ساخته شد.

بابایی درباره توهین به خون شهدا توسط برخی از افراد، گفت: خدا توهین به شهدا را بی پاسخ نمی‌گذارد، شهدا از همه وجود خود گذشتند و همه مدافعان حرم داوطلبانه در این مسیر قدم گذاشتند و بسیاری با التماس و درخواست در این مناطق و با اشتیاق حضور یافتند.

وی گفت: از رسانه‌ها گلایه نداریم و از اقدامات فعالان رسانه‌ای در استان قدردانی می‌کنیم.

ترس از دشمن سخت‎تر از تهدید و جنگ است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: اقدامات جبهه کفر فراوان است اما فقط هیمنه کفر را نبینیم و از تهدیدات آنها نترسیم، زیرا آن چیزی که سخت‎تر از تهدید و جنگ است و می‌تواند ما را تسلیم کند، ترس است.

حجت‌الاسلام یدالله غلامی در جمع خبرنگاران فعال حوزه سپاه کربلا استان با بیان اینکه سابقه خبرنگاری در هستی به حضرت آدم(ع) می‎رسد، اظهار کرد: 124 هزار پیامبر داریم و همه آنها خبرنگارانی بودند که اخبار الهی را به بندگان می‎رساندند اما باید بدانیم که خبرنگاری یک تیغ دو لبه است و رسانه می‎تواند خدمت و یا خیانت کند.

وی افزود: اینکه شما امروز از قلم خود بر کاغذ می‌نگارید، برای 10 تا 100 سال آینده می‎ماند و همان چیزی می‎شود که نسل امروز از گذشته داریم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: در کار خبرنگاری باید روی سه نقطه دقت کنیم و آنها را نادیده نگیریم، صداقت، امانت و تعهد، زیرا عالم برای همه تمام‎شدنی است و در دنیایی دیگر باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه جبهه کفر به هر جایی که می‎رود با جبهه حق روبه‌رو است، تصریح کرد: اکنون جبهه کفر با ایران روبه‌رو شده و دشمنان نیز به این موضوع اذعان دارند، جبهه حق فداکارانه در حال فعالیت است و جبهه کفر و استکبار نیز با تمام توان به میدان آمده است.

غلامی ادامه داد: امروز جبهه حق به اندازه صدر اسلام نیاز به کمک و حمایت دارد زیرا بیش از گذشته جبهه حق و باطل با یکدیگر درگیر شده‌اند.

وی اظهار کرد: اقدامات جبهه کفر فراوان است اما فقط هیمنه کفر را نبینیم و از تهدیدات آنها نترسیم، زیرا همان‎گونه که سردار سلیمانی گفته‌اند، آن چیزی که سخت‎تر از تهدید و جنگ است و می‌تواند ما را تسلیم کند، ترس است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: تفاوت جبهه حق و باطل در این است که جبهه کفر با بی‎عملی روبه‌رو شده است اما در جبهه حق اگر رهبر اشاره کند، جبهه کفر حرفی برای گفتن ندارد و اقدام عملی علیه دشمن با تمام توان صورت می‎گیرد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ترس از دشمن سخت‎تر از تهدید و جنگ است, ترس از دشمن سخت‎تر از تهدید و جنگ است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه