اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی مطرح کرد

مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی/ دشمنان کشور هم معتقدند موقعیت جهانی ایران در حال رشد است

مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی/ دشمنان کشور هم معتقدند موقعیت جهانی ایران در حال رشد است
کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی گفت: این رژیم نامشروع و کودک کش برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند و تنها راه مبارزه با آن ها مقاومت است چرا که زبان انسانیت و آدمیت نمی دانند و این مبارزه زمانی پیروز است که همراه با ایثار باشد و این ایثار زمانی موثراست که مبتنی بر باورهای دینی، تعقل وعقل گرایی باشد و جنبش حزب الله این ویژگی ها را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه  کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ درخصوص پیدایش رژیم صهیونیستی و نقش مقاومت در مقابل جبهه کفر واسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی توسط استعمار برای جلوگیری از قدرت گرفتن و اتحاد جهان اسلام شکل گرفت اگر جهان اسلام متحد شود با توجه به وسعت، جمعیت، نقاط استراتژیک و منابع به بزرگترین قدرت جهانی تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛,

قدیری ابیانه در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با شعار سلطه از نیل تا فرات شکل گرفت اگر به نقشه نگاه کنیم بخش هایی از بیست کشور را شامل می شود حتی مکه و مدینه هم جزو نیل تا فرات هستند به همین لحاظ علاوه برتشکیل رژیم صهیونیستی استعمار تلاش می کرد برای تجزیه کشورهای اسلامی از افراد دست نشانده خود استفاده تا مطابق با امیال آن ها پیش روند و برنامه هایشان با موفقیت پیش می رفت تا پیروزی انقلاب اسلامی.

,

تبدیل شدن پرچم عرب گرایی به اسلام گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی

, تبدیل شدن پرچم عرب گرایی به اسلام گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی , تبدیل شدن پرچم عرب گرایی به اسلام گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی,

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم عرب گرایی درمنطقه که همواره در مبارزاتش شکست خورده بود تبدیل شد به پرچم اسلام گرایی از این زمان مقاومت جدی و موثر شکل می گیرد و پیروزی ها یکی پس از دیگری حاصل می شود صهیونیست ها نه تنها کل فلسطین را اشغال کردند بلکه بخش هایی از مصر، سوریه، اردن و لبنان را هم اشغال کردند.

,

این تحلیل گر مسائل سیاسی ابراز کرد: لبنان به اشغال صهیونیست ها درآمده بود و قرار بود به ادغام بخشی ازرژیم صهیونیستی درآید که مقاومت حزب الله با پرچم اسلام گرایی نشات گرفته از انقلاب اسلامی مبارزه را شروع کرد و از آن زمان تا به حال اسرائیل در هر جنگی که با لبنان کرده شکست خورده و درهمان آغاز شکل گیری حزب الله اسرائیل مجبور شد لبنان را ترک کند.

,

قدیری ابیانه ضمن بیان پیروزی های لبنان که باعث رشد بیشتراسلام گرایی در منطقه شده بود گفت: بعد از پیروزی لبنان  باوربه اینکه می توان مبارزه کرد درآن ها تقویت شد مبارزین فلسطینی هم با الهام ازهمین مبارزات و مشاهده پیروزی لبنانی ها و پیروزی انقلاب اسلامی این بار با پرچم اسلام گرایی وارد میدان شدند و درهرجنگی که اسرائیل علیه آن ها مرتکب شد هرچند درارتکاب جنایات خود حد و مرزی قائل نبودند اما با این وجود پیروزی از آن مقاومت بود واسرائیل به شکست اعتراف می کرد.

,

مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است

, مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است, مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است,

وی بیان کرد: این رژیم نامشروع و کودک کش برای  رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند و تنها راه مبارزه با آن ها مقاومت است چرا که زبان انسانیت و آدمیت نمی دانند و این مبارزه زمانی پیروز است که همراه با ایثار باشد و این ایثار زمانی موثراست  که مبتنی بر باورهای دینی، تعقل وعقل گرایی باشد و جنبش حزب الله این ویژگی ها را دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این ویژگی ها به لبنان و فلسطینی ها منحصر نشد و امروز ما شاهد مبارزات مردم یمن هستیم که با ایستادگی بسیار زیاد در مقابل عوامل استکبار مثل عربستان و امارات ایستاده اند و مبارزه در بحرین هم علی رغم همه جنایاتی که انجام شده ادامه دارد و این مبارزات درنهایت به پیروزی حزب الله منجر می شود و هرقدمی که به سمت اضمحلال رژیم صهیونیستی برداشته شود پایه حکومت های دست نشانده مثل امارات و عربستان سست تر خواهد شد.

,

رسیدن به تمدن اسلامی نتیجه مبارزه با استکبار است

, رسیدن به تمدن اسلامی نتیجه مبارزه با استکبار است, رسیدن به تمدن اسلامی نتیجه مبارزه با استکبار است,

قدیری ابیانه عنوان کرد: کشورهای اسلامی دریک پیچ تاریخی مهم به سر می برند باید تلاش کنیم این پیچ تاریخی را با موفقیت طی کنیم و مبارزه را ادامه دهیم تا به تمدن اسلامی برسیم و بعد از طی این پیچ تاریخی جهان شکل دیگری خواهد داشت و موقعیت جمهوری اسلامی به شدت گسترده خواهد شد به نحوی که حتی تصورش هم برای ما سخت است.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی طبق اظهارات رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان که شکست سوریه و بستن راه رساندن سلاح به حزب الله را مقدمه ای برای تهاجم به ایران دانسته اند افزود: رژیم صهیونیستی شیشه عمراستکبار درمنطقه است بارها رژیم صهیونیستی ایران را تهدید هسته ای کرده اما  وجود حزب الله سوریه و نیروهای مقاومت یکی از موانع حمله اسرائیل و هم پیمانانش به ایران است.

,

وی بیان کرد: در صورت حمله اسرائیل به ایران علاوه بر قدرت بازدارندگی ایران کشورهای سوریه و لبنان می توانند تا عمق رژیم صهیونیستی را مورد حملات نظامی خود قرار دهند و این یکی از عوامل مهم بازدارنده جنگ علیه ایران است از اوباما سوال کردند چرا به ایران حمله نمی کنید او پاسخ داد اگر ما به ایران حمله کنیم حزب لله، اسرائیل را نابود می کند.

,

حمایت از حزب لله و سوریه از جمله موانع حمله نظامی به ایران می باشد

, حمایت از حزب لله و سوریه از جمله موانع حمله نظامی به ایران می باشد, حمایت از حزب لله و سوریه از جمله موانع حمله نظامی به ایران می باشد,

قدیری ابیانه اظهار داشت: حمایت از حزب الله، سوریه و فلسطین علاوه بر اینکه یک دستور اسلامی است و ما باید ازمظلوم درمقابل ظالم دفاع کنیم از موانع حمله نظامی به ایران نیز می باشد اگرفقط مصالح خودمان را هم درنظرمی گرفتیم باید ازسوریه، حزب الله و فلسطین حمایت می کردیم بخاطر اینکه تروریست ها نتوانند بلاهایی که سرعراق و سوریه آوردند در ایران تکرار کنند و این ایجاب می کند که ما از نیروهای مقاومت درمنطقه حمایت کنیم.

,

وی بیان کرد: کشورهای عربی مختلفی به سوریه پیشنهاد کرده بودند ما به شما کمک می کنیم به شرط اینکه دست از رابطه با ایران بردارید اما سوریه نپذیرفته بود. برخی در سوریه مدعی اند چرا سوریه باید بخاطر ایران هزینه دهد پس باید آگاه باشیم که اشغال سوریه برای نزدیک شدن به ایران است و دورکردن ایران از حزب الله.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر بخواهیم امروز جنگی به ما تحمیل نشود باید با تروریست ها بجنگیم اگرمقاومت نکنیم تروریست ها بازار برده فروشی اززنان ایرانی ایجاد می کنند ما بخاطر امنیت، تمامیت ارضی و حفظ ماهیت کشورمان باید این هزینه ها را بپردازیم. و پیروزی هایی هم که به دست آورده ایم پیروزی های بزرگی بوده امروزنفوذ فرهنگی ایران به مرزهای مدیترانه و دریای سرخ رسیده وارتقاء موقعیت جهانی ایران روبه پیشرفت است و این حرفی است که دشمنان ما می زنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه