اخبار داغ

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

مخالفان راه «شهید حججی» در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند

مخالفان راه «شهید حججی» در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند
عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت : امروز هر جوان غیرتمند ، متدین و ایرانی باید ادامه دهنده راه شهید حججی باشد و ما نیز خود این آمادگی را داریم که این مسیر را ادامه دهیم و هرکسی خلاف این سخن بگوید به آرمان شهدا ، انقلاب ، نظام و رهبری جفا کرده است و باید در دنیا و آخرت جوابگو باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت : تاریخ تشیع علوی برای اثبات حقانیت خود خون های مقدسی را در این مسیر داده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : امروز ما در خط سرخ تشیع علوی قرار داریم و هر کسی که ادعای شیعه بودن را داشته باشد شهادت را جزئی از زندگی تشیع و یک افتخار می داند .

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : بنابراین هر کسی که این افتخار را زیر سوال ببرد مطمئنا منحرف شده است و شکی در این نیست که تا به امروز سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مقدس همواره حافظ آرمان های نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور بوده است و مصون از هر گونه مواردی می باشد که این روزنامه مطرح می کند .

,

کمالی پور با بیان این که ما برای اعتلای انقلاب اسلامی صدها شهید حججی را تقدیم کرده ایم ، افزود : از این به بعد هم شهدای دیگری را تقدیم خواهیم کرد زیرا راهی جز این وجود ندارد و ما باید این حقانیت را با دفاع از آرمان های نظام ، انقلاب و تشیع علوی با خون خود جواب دهیم .

,

وی عنوان کرد : به نظر بنده هر کسی که خلاف این موضوع فکر کند به نوعی از مسیر انقلاب و حقانیت اسلام فاصله گرفته است و این موضوع مورد پسند ما نیست .

,

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : امروز شهید حججی و فردا ده ها و صدها حججی هستند که برای تثبیت تاریخ پر افتخار تشیع علوی این خون ها را تقدیم می کنند و مطمئنا شهید حججی در این مسیر حرکت کرده است .

,

کمالی پور گفت : امروز هر جوان غیرتمند ، متدین و ایرانی باید ادامه دهنده راه شهید حججی باشد و ما نیز خود این آمادگی را داریم که این مسیر را ادامه دهیم و هرکسی خلاف این سخن بگوید به آرمان شهدا ، انقلاب ، نظام و رهبری جفا کرده است و باید در دنیا و آخرت جوابگو باشد .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه