اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

کشف 901 میلیون ریالی کالای قاچاق در رفسنجان

کشف 901 میلیون ریالی کالای قاچاق در رفسنجان
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف محموله کود شیمیایی قاچاق و دستگیری یک نفر متهم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ نصرالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: در اجرای عملیاتی شدن طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اطلاع واصله مبنی بر این‌که فردی در منزلش اقدام به نگهداری سموم و کود شیمیایی قاچاق می‌نماید، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛ ,

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی وارد محل موردنظر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل موفق به کشف تعداد 828 قوطی انواع سم مایع، 60 لیتر مایع پارافین و 50 کیلو کود منگنز به ارزش تقریبی نهصد و یک میلیون و دویست هزار ریال شدند.

,

این مقام انتظامی افزود: در این راستا 1 نفر قاچاقچی کالا دستگیر وبرای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت و کالاهای قاچاق کشف‌شده به اداره تملیکی استان تحویل داده شد.

,

عباسی  در پایان با اشاره به اینکه پلیس با جدیت با کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز ازجمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع  دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه