اخبار داغ

به همت ستاد اقامه نماز:

مسابقه نماز در فضای مجازی در استان البرز برگزار می شود

مسابقه نماز در فضای مجازی در استان البرز برگزار می شود
این مسابقه با موضوع نماز و در قالب انیمیشن، کلیپ ۶۰ ثانیه ای، وبلاگ نویسی، بازی و سرگرمی نماز، طراحی گرافیکی، نرم افزار موبایل و کانال تلگرامی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربانی مسئول ستاد اقامه نماز در شهرستان فردیس روز دوشنبه در گفتگو با فردیسان از برگزاری مسابقه نماز در فضای مجازی در استان البرز خبر داد . وی دراین خصوص گفت: این مسابقه با موضوع نماز و در قالب انیمیشن، کلیپ ۶۰ ثانیه ای، وبلاگ نویسی، بازی و سرگرمی نماز، طراحی گرافیکی، نرم افزار موبایل و کانال تلگرامی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

حجت الاسلام قربانی در ادامه هم چنین تصریح کرد:مهلت ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ماه می باشد وآثار برگزیده به بیست وششمین اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان ارسال خواهد شد.وی افزود:شهرستان فردیس در نظر دارد در صورت استقبال شهروندان فردیسی از این مسابقه علاوه بر جوایز استانی ازمنتخبین شهرستانی نیز تجلیل و قدردانی به عمل آورد

,

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان فردیس درخصوص هدف برگزاری این مسابقه خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آسیب های فضای مجازی و جنگ نرم هدف از این مسابقه دعوت برای حضور افراد توانمند در تولید محتوا در فضای مجازی  است تا با اشاعه فرهنگ نماز و نمازخوانی موجب کاهش منکرات در سطح جامعه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه