اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین تشریح کرد؛

نقره داغ شکارچیان متخلف

نقره داغ شکارچیان متخلف
محیط بانان در خرداد ماه سال جاری حین گشت و کنترل منطقه سالوک متوجه شلیک چندین گلوله شدند که پس از تعقیب و گریز 3 متخلف را دستگیر و آنان را به مراجع قضایی معرفی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین از حبس و جریمه نقدی شکارچیان متخلف خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,
«لایق» با اشاره به جزئیات حبس و جریمه نقدی شماری از شکارچیان متخلف به خبرنگار ما  گفت: محیط بانان در خرداد ماه سال جاری حین گشت و کنترل منطقه سالوک متوجه شلیک چندین گلوله شدند که پس از تعقیب و گریز  3  متخلف را دستگیر و آنان را به مراجع قضایی معرفی کردند.
,
وی افزود: از متخلفان دو قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح ساچمه زنی دولول غیرمجاز و یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو، دو دستگاه دوربین چشمی و 8 عدد فشنگ چهارپاره غیرمجاز کشف و ضبط شد.
,
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین اظهار کرد: پس از رسیدگی به پرونده در دادگاه جزایی، هر سه متخلف بابت شکار غیرمجاز محکوم به 3 ماه حبس و پرداخت  9 میلیون ریال جزای نقدی شدند و یکی از متخلفان بابت نگهداری از سلاح غیرمجاز شکار  علاوه بر ضبط آن  به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه محکوم و اعمال قانون شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه