اخبار داغ

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران:

وزرای پیشنهادی برای مازندران برنامه مدون ارائه کنند/ حضور فعال نمایندگان مازندران در روند رای اعتماد به کابینه

وزرای پیشنهادی برای مازندران برنامه مدون ارائه کنند/ حضور فعال نمایندگان مازندران در روند رای اعتماد به کابینه
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران با دقت و حساسیت در این مقطع حساس کشور حضور فعال در روند رأی اعتماد به کابینه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به دستور کار بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران با دقت و حساسیت در این مقطع حساس کشور حضور فعال در روند رأی اعتماد به کابینه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بلاغ,

وی با بیان اینکه تمام وزرای پیشنهادی به مجمع نمایندگان دعوت می‌شوند، افزود: برای حفظ و صیانت از منافع استان مازندران همکاران عضو مجمع با انسجام و یکپارچگی از وزرا می‌خواهند برای استان مازندران برنامه مشخصی ارائه کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران، فضای مجلس برای رأی اعتماد به وزرا را تعاملی ـ انتقادی خواند و تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی علاقه‌مند است کابینه دولت دوازدهم هرچه زودتر تشکیل شود اما مجلس دقت لازم را برای بررسی برنامه و صلاحیت وزرا فدای سرعت نخواهد کرد.

نانواکناری اضافه کرد: اعضای مجمع تأکید دارند وزرای پیشنهادی علاوه بر آشنایی با مسائل ملی باید شناخت منطقه‌ای هم داشته باشند و برای ظرفیت‌ها و مشکلات استان مازندران برنامه مدونی ارائه کنند.

وی در پایان توجه به زیرساخت‌ها، اشتغال جوانان، محیط زیست، توسعه فنآوری، راه‌های ارتباطی استان، شبکه ریلی، کشاورزی، گردشگری، صنعت، سامان‌دهی سواحل، مدیریت شهری، عمران روستایی، توسعه معادن، صادرات و مدیریت منابع آب از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مازندران در بررسی برنامه‌های وزرا برشمرد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه