اخبار داغ

مدیر بنیاد بین المللی امام رضا(ع):

از جشنواره های فرهنگی با رویکرد مردمی حمایت می شود

از جشنواره های فرهنگی با رویکرد مردمی حمایت می شود
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت:جشنواره های فرهنگی که رویکرد مردمی دارند مورد توجه مدیریت جدید بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است و حمایت ویژه ای از این جشنواره ها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،جشنواره آسمان هشتم از سلسله برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که شب گذشته آئین پایانی آن با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب جمعی مسئولان محلی، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و اهالی فرهنگ و هنر به کار خود پایان داد 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در آئین پایانی یازهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در روستای کردر رضوی از توابع بخش بندزرک شهرستان میناب در استان هرمزگان اظهار کرد:. 

,

همکاری و تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی در هرمزگان و حرکت ارزشمند مردم روستای کردررضوی جلوه خاصی به حوزه فرهنگ رضوی بخشیده است.

,


دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همت، تلاش و مجاهدت فعالان حوزه فرهنگ به جشنواره آسمان هشتم ستودنی دانست و افزود: آن چه جشنواره آسمان هشتم را نسبت به دیگر برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی متمایز کرده است حضور پر رنگ و اثر گذار قشر جوان است.

,
,

وی تصریح کرد: جشنواره های فرهنگی که رویکرد مردمی دارند مورد توجه مدیریت جدید بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است و حمایت ویژه ای از این جشنواره ها می شود.

,

شیخ، خاطر نشان کرد: جشنواره آسمان هشتم کردر رضوی طی سال های آینده با ظرفیت عظییم مردمی و استقبال گسترده قشر جوان از این جشنواره بصورت ملی برگزار می شود.

,


یازدهمین جشنواره آسمان هشتم با مشارکت یک هزار و ۶۸ جوان و نوجوان هرمزگانی در ۱۵ رشته و سه بخش فرهنگی، هنری و ورزشی در روستای کردر رضوی برگزار شد.
 

,
,
,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه