اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

سربلندی امروز ایران مرهون خون شهداست/ شهادت شهید محسن حججی تمام ملت ایران را سوگوار کرد

سربلندی امروز ایران مرهون خون شهداست/ شهادت شهید محسن حججی تمام ملت ایران را سوگوار کرد
شهردار شهرگلستان گفت: سربلندی و عزت امروز کشور را مرهون مجاهدت و خون شهدایی نظیر شهید محسن حججی می باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهرگلستان در رابطه با شهادت غریبانه شهید محسن حججی توسط عوامل تروریستی تکفیری داعش، بیان داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و استمرار خط سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) می باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی همچنین پل شهادت را اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود دانست و گفت: شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند و آزادگی و آزاده بودن را به همه ما یاد می دهند.

,

کاویانی در ادامه به سخنان جانشین فرمانده کل سپاه در ارتباط با انتقام از داعش اشاره کرد، و تصریح کرد: بدون شک رمز و راز مکتوم عشق ورزی جوانان برومند مدافع حرم، برگرفته از غیرت، آزادگی، ایمان، آگاهی و ضمیر پاک این عزیزان می باشد و برکت این ستیز مستمر در مبارزه‌ای بی‌امان با تروریسم تکفیری داعش، تلاش برای ثبات، امنیت و آرامش در مرزهای ایران و عزت و اقتدار برای مردم مسلمان منطقه و تلاشی برای شکست‌های پی در پی داعش بوده است.

,

وی با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم بیهوده ریخته نشده است، اذعان داشت: شهادت رزمندگان سرافراز در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع)، میدان‌های جهاد و عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت بوده است، که شهادت و مجاهدت محبوب بسیاری از بزرگان دینی به شمار می رود.

,

شهردار گلستان در پایان باتوجه به سوگوار شدن تمام ملت ایران در پی شهادت شهید بی‌سر جبهه حق علیه باطل، افزود: شهادت مظلومانه شهید محسن حججی را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیاءالله برای آن شهید والامقام و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را خواستارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه