اخبار داغ

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم خبر داد

پیش بینی برداشت ۱۹۵۰ تن محصول برنج در طارم

پیش بینی برداشت ۱۹۵۰ تن محصول برنج در طارم
مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۹۵۰ تن محصول برنج سفید از ۶۵۰ هکتار از شالیزارهای این شهرستان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی اسکندری در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با اشاره به آغاز عملیات برداشت محصول برنج در شهرستان طارم گفت: در سال زراعی ۹۶ – ۹۵ به میزان ۶۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان طارم که عمدتا اراضی حاشیه رودخانه قزل اوزن می باشد به زیر کشت این محصول رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود از این حدود ۱۹۵۰ تن محصول برنج سفید برداشت شود که ارزش ریالی این میزان محصول ۲۳۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

,

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم افزود: ارقام مورد کشت محصول برنج در این شهرستان شامل علی کاظمی و انواع برنج صدری است که تعداد ۱۳۰۰ نفر از بهره برداران این شهرستان مشغول کشت و کار این محصول می باشند.

,

اسکندری تصریح کرد: همه ساله برداشت برنج از اواخر مردادماه با برداشت مزارع کشت مستقیم شروع شده و در مجموع با برداشت مزارع کشت نشایی تا اواخر مهرماه ادامه می یابد.

,

وی با اشاره به صادرات این محصول اظهار داشت: محصول تولیدی شهرستان به دلیل کیفیت بسیار بالا علاوه بر تأمین نیاز شهرستان و استان به سایر نقاط کشور نیز صادر می شود.

,

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم به اقدامات انجام شده در خصوص برداشت محصول برنج اشاره کرد و افزود: تأمین نهاده ها، بازدیدهای فنی و ارائه آموزشهای ترویجی از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره جهادکشاورزی در این زمینه است.

,

46

, 46, 46,

822

, 822, 822,

65

, 65, 65,

80

, 80, 80,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه