اخبار داغ

توسط یک بانوی ۲۹ ساله انجام شد؛

اعطای ۷۰ میلیون تومان برای اشتغال و درمان مددجویان

اعطای ۷۰ میلیون تومان برای اشتغال و درمان مددجویان
بانوی ۲۹ ساله پس انداز ۷۰ میلیون تومانی خود را برای گره گشایی مشکلات جوانان و درمان بیماران مددجو به کمیته امداد اعطا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام فرزان خیر ۲۹ ساله  و خانه دار که میگوید همیشه دغدغه و نگران جوانان است و نگران همسن و سال هایش است.

او میگوید با اینکه شاغل نیست و شغل ندارد اما از پس انداز ۷۰ میلیون تومانی خود را به کمیته امداد اعطا میکند تا گره گشای مشکلات جوانان و بیماران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


وی زمانی که قصد داشت این کار را انجام دهد با همسرش مشورت کرده و‌ وی با تشویق الهام نسبت به این اقدام رضایت کامل خود را اعلام کرد.

,
,


فرزان می گوید اگر در سن بالا باشد و بتواند شغل مستقلی داشته باشد حتما کمک های بیشتری به کمیته امداد اعطا خواهد کرد.

,
,


این خیر جوان آشنایی با کمیته امداد را بزرگترین شانس خود می داند و می گوید این کار را برای رضای خدا انجام داده و اعتقادبه رهبری و امام خمینی (ره ) باعث شده تا به کمیته امداد اعتماد کرده و  این ارگان  با توجه به شناختی که از مدجویان خود دارد به انها کمک می کند و این مبلغ را در اختیار مددجویان قرار می دهد.

,
,


وی میگوید همه اعضای خانواده اش را تشویق میکند تا در این کار خیر شرکت کنند و از نیکوکاران می خواهند تا اگر مبلغی هر چند ناچیز هم هست آن را در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا در زمینه های مختلف به مددجویان شناسایی شده این نهاد کمک کنند.

,
,


فرزان در آخر گفت بزرگترین آرزوی من حل مشکلات جوانان است.

,
,


رضا علی شیری، رئیس منطقه سه نیز ضمن تشکر از این نیکوکار، بیان کرد: مبلغ اعطا شده به این نهاد در جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به ایجاد اشتغال، کمک به بیماران مددجو و نوعروسان تحت حمایت در دستور کار این نهاد و در چرخه گره گشایی از نیاز نیازمندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه