اخبار داغ

''کی یار'' چشم به راه آثار عکاسان در سومین دوره برگزاری

''کی یار'' چشم به راه آثار عکاسان در سومین دوره برگزاری
دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره عکس کی یار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار سید یدالله حسینی گفت: فراخوان سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری(کی یار) با هدف تهیه گنجینه و آرشیوی کامل و کارآمد از دیدنی ها، آداب و رسوم، مناظر دیدنی و .....استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار افزود: جشنواره عکاسی استانی عکس چهارمحال و بختیاری در سومین دوره خود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، موسسه فرهنگی هنری رهپویان ظهور مهر و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان کیار برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات جشنواره عکس چهارمحال و بختیاری در سومین دوره برگزاری به  1-اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال 2-جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری 3-شهرستان کیار در قاب تصویر اختصاص یافته است که امیدواریم آثار زیبایی در این سه موضوع به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

حسینی در خصوص جوائیز اختصاص یافته به حائزان رتبه این دوره از جشنواره هم گفت: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتور بر گزار می شود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده در سومین دوره جشنواره به رتبه اول بخش حرفه ای 700000تومان، رتبه دوم بخش حرفه ای 500000تومان. رتبه اول بخش آماتور300000تومان، رتبه دوم بخش آماتور250000تومان به عنوان جایزه اهدا می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه آثار فاخری در دو دوره گذشته برگزاری جشنواره به دبیر خانه رسید ستاد برگزاری جشنواره در خصوص تجلیل از آثار شایسته تقدیر تصمیم گرفت 4جایزه 100000تومانی هم به 4اثر شایسته تقدیر اختصاص دهد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری از هنرمندان عکاس خواست از تاریخ انتشار فراخوان تا پایان آبان ماه 1396حداکثر 5اثر در موضوعات مشخص شده به دبیرخانه جشنواره از طریق پست های الکترونیک: chbahk.aks@gmail.com یا chbakh.aks@gmail.com  به همراه فایل حاوی مشخصات صاحب اثر و آثار ارسالی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، محل عکاسی و  زمان عکاسی به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

وی پایگاه اطلاع رسانی chbaks.tebyan.net  را جهت کسب اطلاعات هنرمندان علاقمند به این جشنواره اعلام کرد و افزود: هنرمندان می توانند اخبارْ اطلاعات و ... را از طریق کانال اطلاع رسانی chbaks@  در پیام رسان تلگرام  یا تلفن 32624232دریافت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 

, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه