اخبار داغ

یک عضو ارشد حزب کارگزاران مطرح کرد؛

اصلاح طلبان برای پیگیری مطالبات مردم استراتژی ندارند/ کار برخی احزاب سهم خواهی برای اعضای خود شده است

اصلاح طلبان برای پیگیری مطالبات مردم استراتژی ندارند/ کار برخی احزاب سهم خواهی برای اعضای خود شده است
دبیر حزب کارگزاران استان کرمانشاه گفت: اصلاح طلبان استراتژی و برنامه مشخصی برای پیگیری مطالبات و منافع مردم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، تفاوت شعارها، عمل ها و رفتارهای سیاسی مدیران پیش و پس از انتخابات، بیش از هر زمان دیگری در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نمود و بروز داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,


سرگرم شدن اعضای مختلف احزاب اصلاح طلب و نزدیک به دولت و البته تلاش مدیران ارشد برای ابقاء به هر شکلی که می شود! برای تصاحب پست های ریز درشت و فراموش کردن منافع مردم به جایی رسیده است که دبیر کل حزب کارگزاران در استان کرمانشاه ندای توجه به وعده ها و البته حفظ تقوا و ترجیح دادن منافع مردم بر منافع حزبی و فردی را خطاب بهدعده ای خاص سر داده است.

,
,

مهدی نوروزی دبیر کل حزب کار گزاران استان کرمانشاه در خصوص این شرایط با انتشار بیانیه ای نوشته است:

,


1_ نزدیک به سه ماه است از انتخابات ریاست جمهوری میگذرد و دولت دوازدهم نیز در حال استقرار. اما جریان اصلاحات در استان متاسفانه نتوانسته است طی این سه ماه یک استراتژی مشخص و راهبردی معین برای تاثیرگذاری در تحقق مطالبات مردم استان به عمل آورند. بعد از انتخابات با برگزاری جلسات و گردهمایی هایی از باب شکرگذاری برای پیروزی و قدردانی از عوامل و دست اندرکاران انتخابات، مباحث و گفتمان هایی در حاشیه ها، برای ایجاد وحدت و همگرایی اصلاح طلبان مطرح شده اما عملا گامی مثبت با برنامه و چشم اندازی روش برداشته نشده است. این چه رازیست که قبل از انتخابات همه دست به دست هم داده و با اتحاد و همدلی برای پیروزی گام برمیداریم اما بعد از پیروزی این وحدت به طور کامل تداوم نمی یابد آیا زمان آن فرا نرسیده است منیت ها، خودخواهی ها، سهم خواهی ها و ... کنار گذاشته شود و همه ما خدمت به مردم و کمک به پیشرفت استان را وجهه همت خدمت به مردم خویش قرار دهیم. اگر هدف، خدمت صادقانه به مردم وجه اشتراک همه ما باشد راه و مسیر خود به خود هموار خواهد شد و تاثیرگذاری در تغییر و تحولات و تحقق امر شایسته  سالاری دست یافتنی خواهد بود. آیا وحدت بیش از پیش برای رسیدن به هدف مقدس که خدمت به مردم است ضرورت ندارد؟ آیا ضرورت ندارد با محوریت ستاد مرکزی وحدت مورد نظر را برای خدمت گذاری به مردم تجلی بخشید؟

,
,

2_ متاسفانه بعضی ها البته انگشت شمار با نگاه انحصاری و منفعت طلبانه برتری جایگاه حزب و تاثیرگذاری آن را، میزان نفوذ در مراکز قدرت و اعمال نفوذ در تصمیم گیری و همچنین تاثیری که حزب در عزل و نصب ها و یا کسب مقام و منصب ها توسط مسئولین حزب میدانند. در صورتی که بزرگترین آفت حزب همین است و حزب مردم را فراموش میکند و در پی کسب منزلت و قدرت برای خودش باشد( در خصوص آفتهای حزب در آینده میگویم) ضرورت دارد احزاب هدف اصلی خود را خدمت به مردم بدانند نه کسب قدرت به هر قیمت(البته تعداد کثیری از احزاب اصلاح طلب استان هدفشان خدمت به مردم است) و با زبان و قلم و رسانه این هدف خدمت گذاری به مردم را به سمع و نظر آنان برسانند تا پیوند ناگسستنی بین مردم و حزب ایجاد شود. اگر از نگاه مردم، هدف حزب فقط کسب موقعیت شغلی و مقامی برای اعضا اصلی خود باشد، فاصله بین مردم و حزب زمین تا آسمان خواهد بود و چنین حزبی از نگاه مردم خواهد افتاد و حتی اگر روزی بین آرمان و هدف یک عضو اصلی حزب که ریشه در آرمان اولیه حزب داشته است و رفتار و کارکرد فعلی حزب تعارض ایجاد شود و عضو وفادار به آرمان اولیه  حزب باشد، اما هدف فعلی حزب خلاصه شود به اینکه چند پست استانی بگیرد و منفعت های اقتصادی را از راه رانت و لابی گری برای تعداد معدودی از اعضا خود کسب کند و نگاه غالب اکثریت اعضای اصلی چنین حزبی متاثر از دخالت عوامل بیرون از حزب معطوف به گرفتن پست و مقام و رانت شود آنوقت یک عضو اصیل و اصلی با تکیه بر اصل شرافت و صداقت و مردمداری خروج را به چنین حزبی ترجیح میدهد که در میانه زر و زور و تزویر شرافت انسانی و ایمانی و وفاداری به مردم را از دست ندهد. چنین عضوی در حزب نمیماند اما در میان مردم میماند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه