اخبار داغ

آیت الله قرهی:

اخلاص و تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی مقاومت اسلامی است

اخلاص و تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی مقاومت اسلامی است
متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: امروزه از مناطق مختلف جهان و حتی ادیان دیگر کسانی هستند که مقاومت را مقدس می دانند و از هیچ کمکی مادی و معنوی در این راه که مسیر همه مردم آزاده جهان است، دریغ نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   آیت الله روح الله قرهی استاد برجسته حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با تهران نیوز به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه گفت: وجود اخلاص و نبود چشم داشت همانند رزمندگان ایران اسلامی در زمان هشت سال دفاع مقدس به پیروی از قیام اباعبدالله حسین (ع) از یک سو و قرارداشتن در لوای فرماندهی واحد از سوی دیگر، چه در زمان امام راحل (ره) و چه زمان رهبری ولی امر مسلمین با ایمان کامل به ولایت فقیه، از عوامل پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳روزه علیه رژیم غاصب اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

آیت الله قرهی در ادامه این تبعیت مطلق را متاثر از وجود جنبه اعتقادی در مقاومت اسلامی لبنان دانست و افزود: اگر  ایمان و اعتقاد قلبی به مسیر و فرماندهی نبود، هیچ گاه این پیروزی‌ها محقق نمی‌شد.

,

استاد برجسته حوزه در خصوص وجود تبلیغات رسانه‌ای در عملیات‌ها و ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان گفت: همان گونه که امام راحل عظیم الشان فرمودند که سلاح تبلیغات، برنده تر از سلاح جنگی است، حزب الله لبنان با پیروی از ولی خود به این مهم جامع عمل پوشانده و این در حالی است که امروزه  تمام کشورهای جهان بحث تبلیغات رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

,

وی به نقش یقین و ایمان به غیب در میان رزمندگان حزب الله و سپاه اسلام اشاره کرد و افزود: این پشتوانه ایمان است که نبودش در میان نیروهای دشمن ماجرایی مانند گریه نیروهای آمریکایی در زمان اسارت به دست سپاهیان اسلام را پدید می آورد و وجودش صحنه‌های غرورآفرین لحظه اسارت شهید والا مقام حججی را به رخ جهانیان می‌کشد.

,

آیت الله قرهی با بیان اینکه دین و مقاومت اسلامی مرز نمی‌شناسد گفت: بعضی‌ها برای دین حدود قائل می‌شوند اما در شریعت و اسلام چیزی به این معنی وجود ندارد و اسلام شناسان واقعی چون شهید بزرگوار عارف بالله چمران این را به ما آموختند که برای دین مرز نشناسیم و از دادن جان و مال در راه اسلام عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

,

استاد حوزه و دانشگاه در پایان در مورد کم بودن نیاز مالی حزب الله به جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروزه از مناطق مختلف جهان و حتی ادیان دیگر کسانی هستند که این راه را مقدس می‌دانند و از هیچ کمکی مادی و معنوی در این راه که مسیر همه مردم آزاده جهان است، دریغ نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه