اخبار داغ

امام جمعه بشاگرد مطرح کرد

شهید حججی الگویی برای جوانان/ واکنش روزنامه قانون منفعلانه است

شهید حججی الگویی برای جوانان/ واکنش روزنامه قانون منفعلانه است
امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه شهید حججی می تواند الگوی مناسبی برای جوانان ما باشد،تاکید کرد: گذشتن از ظواهر و خوشی های دنیا و جنگیدن برای آرمان ها در خارج از وطن با دشمن، شجاعت می خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز حجت السلام علی  بهروزه امام جمعه شهرستان بشاگرد در خصوص شهادت مظلومانه محسن حججی، شهید مدافع حرم ، گفت: شهید حججی با دستان بسته و سر بریده چون امام و فرمانده خود حسین ابن علی (ع) ناجوان مرادنه به شهادت رسید و برخورد خانواده این شهید همچون زینب کبری(س) بود که دربرخورد با واقعه کربلا فرمودند«جز زیبایی چیزی ندیدم».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

امام جمه بشاگرد افزود: از ابتدای اسلام تا کنون شهدا با اهدای خونشان درخت اسلام را زنده نگه داشتند و با صداقتشان راه آنان همچنان ادامه دارد

,

بهروزه با اشاره به  واکنش مردم به شهادت محسن حججی، اظهار کرد: کشور ایران شهدای زیادی را تا کنون تقدیم اسلام کرده است اما شور و توجه مردم به آسمانی شدن این جوان نشان دهنده خلوص نیت و  پاکی شهید حججی است.

,

وی خاطر نشان کرد: شهید حججی می تواند الگوی مناسببی برای جوانان ما باشد زیرا شجاعت می خواهد تا در دنیای پر از ظواهر و تجملات، از خوشی های دنیا بگذرید و برای آرمان های خود در خارج از وطن با دشمن، جان بر کف بجنگید.

,

نماینده ولی فقیه بشاگرد در خصوص خبر منتشر شده از روزنامه قانون اطلاح طلبان گفت: واکنش روزنامه قانون اطلاح طلبان منفعلانه است و شهیدان مقام والایی دارند که هر کسی به اندازه درک خود از شهدا می نویسد.

,

بهروزه افزود:برخی ها به دنبال وارد کردن اسلام آمریکایی و راضی نگه داشتن کد خدا هستند اما در حال حاظر تمام کشور ها پی برده اند که رضایت کدخدا سودی برایشان ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد:در بررخورد با این مسئله باید دیدی زینبی داشت و با ادامه راه این شهیدان اجازه ندهیم که خونشان پایمال شود.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه