اخبار داغ

سلیمی در گفتگو با دانا خبر داد:

نامه کمیسیون آموزش مجلس به روحانی برای معرفی سریع تر وزیر علوم/ دولت حتی زمان معرفی وزیر پیشنهادی علوم را هم اعلام نکرده است

نامه کمیسیون آموزش مجلس به روحانی برای معرفی سریع تر وزیر علوم/ دولت حتی زمان معرفی وزیر پیشنهادی علوم را هم اعلام نکرده است
عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه هنوز موفق به گفتگو و مذاکره با روحانی در این خصوص نشده ایم خبر داد: کمیسیون آموزش در حال نگارش نامه‌ای به روحانی جهت معرفی هرچه سریعتر وزیر علوم است.
[

علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تعلل دولت دوازدهم برای معرفی وزیر علوم، اظهار داشت: وضعیت فعلی وزارت علوم وضعیت مناسبی نیست و اینکه دولت تا کنون گزینه ای به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی نکرده است وضعیت را بدتر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با انتقاد از بلاتکلیفی وزرات علوم که دولت مسبب آن شده است عنوان کرد: این روند قطعاً‌ به توسعه علمی کشور لطمه میزند؛ آقای روحانی با توجه به شناخت و ظرفیتی که از نیروهای توانمند وجود دارد باید هرچه سریع تر گزینه ای را به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کنند.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه افزود: حضور یک فرد به عنوان سرپرست اگرچه ایراد قانونی ندارد اما این اقدام در وزارت علوم که وزارتخانه حساسی است نتایج و تبعات خوبی نخواهد داشت.

,

 

,

سلیمی با بیان اینکه هنوز موفق به گفتگو و مذاکره با روحانی در این خصوص نشده ایم، خبر داد: کمیسیون آموزش در حال نگارش نامه‌ای به روحانی جهت معرفی هرچه سریعتر وزیر علوم است.

,

 

,

وی همچنین گفت: در این نامه که احتمالا تا هفته آینده به دست روحانی می رسد از وی در خواست شده است که وزارت علوم را جدی بگیرند و به زودی این نامه به دست روحانی می رسد چرا که روحانی حتی زمان معرفی وزیر پیشنهادی علوم را هم اعلام نکرده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه