اخبار داغ

استاد حوزه علمیه:

صلابت نگاه شهید حججی حقارت سلفی نمایندگان را به عزت تبدیل کرد

صلابت نگاه شهید حججی حقارت سلفی نمایندگان را به عزت تبدیل کرد
حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده گفت: تمام سرافکندگی سلفی نمایندگان با خون شهید حججی جبران شد و با اقتدار و صلابتی که در چهره این شهید به نمایش همه دنیا گذاشته شد، آن حقارت تبدیل به احساس عزت تبدیل شد و امروز خون شهید حججی همچنان در جوشش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن عرب زاده در گفتگو با ناب نیوز شهادت شهید حججی را یکی از مظاهر قدرت نرم جریان مقاومت دانست و گفت: در هفته ای که شهادت شهید حججی رخ داد، جریان مقاومت و ولایت با چهره زشت و ناموجهی از سمت ایران مواجه شد که سلفی گرفتن عده ای نماینده مسخ شده با فردی به نام موگرینی بود که باطنا یک داعشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

صلابت نگاه شهید حججی حقارت سلفی نمایندگان را به عزت تبدیل کرد

, صلابت نگاه شهید حججی حقارت سلفی نمایندگان را به عزت تبدیل کرد,

این استاد حوزه علمیه ابراز کرد: برای همه حزب اللهی ها و طرفداران انقلاب اسلامی موجب سرافکندگی بود وقتی عده ای که خود را در انقلاب اسلامی تعریف کرده و در مجلس شورای اسلامی که باید عصاره فضائل ملت و شهدا باشد، حضور دارند اینگونه حقارتی برای جمهوری اسلامی و خانواده شهدا رقم بزنند.

,

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تعبیری دارند که می فرمایند مظهر قدرت ایران شهدا هستند؛ من به این تعبیر ایمان دارم که قدرت ما شهدا هستند و موشک ها وقتی منطق شهادت واخلاص نباشد، برای ما قدرت نمی آورد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده تاکید کرد: تمام سرافکندگی سلفی نمایندگان با خون شهید حججی جبران شد و با اقتدار و صلابتی که در چهره این شهید به نمایش همه دنیا گذاشته شد، آن حقارت تبدیل به احساس عزت تبدیل شد و امروز خون شهید حججی همچنان در جوشش است.

,

چهره خدایی شهید حججی تلاش مذبوحانه جریان نفاق را از بین برد

, چهره خدایی شهید حججی تلاش مذبوحانه جریان نفاق را از بین برد,

وی تصریح کرد: اباعبدالله الحسین (ع) با مظلومیت خود دنیا را زیر و رو کرد و از کشته شدن حسین حرارتی در دل های ماست که سرد نمی شود؛ این شهید هم با مظلومیت و کشته شدنش حرارتی در دل مؤمنین ایجاد کرد وبا صلابت و چهره محکم و خدایی اش قبل از شهادت، همه تلاش های مذبوحانه وحقارت آمیز جریان نفاق را ازبین برد.

,

این استاد حوزه با اشاره به برخی توهین ها به مقام شهید و همچنین مطلب اخیر روزنامه قانون اظهار داشت: شهید حججی با شهادت خود تمام تلاش های جریان نفاق را به باد داد و حقارتی که برای ایران آورده بودند، تبدیل به عزت کرد پس طبیعی است که از این شهید ناراحت باشند.

,

نفاق داخلی، داعش و صهیونیست در یک جبهه هستند/ سپاه به عنوان سرباز ولایت فقیه باید همه تیرها را به جان بخرد

, نفاق داخلی، داعش و صهیونیست در یک جبهه هستند/ سپاه به عنوان سرباز ولایت فقیه باید همه تیرها را به جان بخرد,

وی با بیان اینکه کفرو جریان ولایت شیطان در یک جبهه قرار دارند، افزود: این جریان چه در داعش و تلاویو باشد و چه در تهران، همه یکی هستند؛ منافقین در کشور ما بیکار و  کم جمعیت نیست و می بینیم یک منافق همسر شهید را مسخره می کند، دیگری به شهید و سپاه که منبع این ذخایر است توهین می کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده خاطرنشان کرد: تمام این افراد سروته یک کرباس و یکپارچه اند؛ نفاق داخلی، داعش سوریه و عراق یا وهابیت سعودی و صهیونیست اسرائیلی همه در جبهه کفر و درمقابل ولایت اولیای الهی هستند و اگر سپاه امروز جریان سرباز ولایت فقیه است، باید همه تیرها را به جان بخرد.

,

داعش ایرانی با جهالت به خانواده شهید زخم زبان می زند

, داعش ایرانی با جهالت به خانواده شهید زخم زبان می زند,

وی با اشاره به اینکه در روز عاشورا نیز تنها با تیر به شهدا حمله نکردند، یادآور شد: در زیارت حضرت عباس (ع) می خوانیم که خدا بکشد قومی که تورا با دست و زبان خود کشتند؛ عده ای شهید حججی را با چاقو سربریدند و عده ای به دل شهید و همسر، خانواده و داغداران او با زخم زبان تیر می زنند.

,

این استاد حوزه علمیه ابراز کرد: بین داعشی که در عراق با چاقو سر می برد و داعشی که در ایران با پست های توییتری و اینستاگرامی خود به دل خانواده و ملت داغدار شهید حججی زخم می زند، هیچ تفاوتی وجود ندارد؛ اگر داعش در عراق وسوریه با جهالت سر از تن امثال شهید جدا می کند، داعش ایرانی نیز با جهالت زخم زبان می زند لذا منشا هردو جهالت و مجازات هردو مشخص است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده مطرح کرد: اگر روزی به دست همین افراد هم چاقو بدهیم با بچه های سپاه و حزب الله همان کاری می کنند که داعش می کند؛ شهدا برای اسلام و دفاع از آن به میدان رفتند و حتی اگر لازم باشد، برای دفاع از اسلام به آمریکای لاتین هم می رویم.

,

تمام خاورمیانه حریم اهل بیت است/ مبارزه با داعش ایرانی وخاورمیانه تازه شروع شده است

, تمام خاورمیانه حریم اهل بیت است/ مبارزه با داعش ایرانی وخاورمیانه تازه شروع شده است,

وی با بیان اینکه تعبیر مدافع حرم در اصل به معنای دفاع از اسلام است، اذعان داشت: جوانان مطلب اصلی را بفهمند؛ گمان نکنند تنها محدوده حرم حضرت زینب حریم ماست، بلکه تمام سوریه، عراق، فلسطین، یمن و خاورمیانه حریم اهل بیت است و خود را دراین راه فدا می کنیم.

,

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: جنگ و مبارزه ما با داعش ایرانی و خاورمیانه تازه شروع شده است و تمام رزمندگان حزب الله باید برای جنگ های سخت تر خود را آماده کنند و این میدان قطعا زمینه ساز ظهور امام زمان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده خاطرنشان کرد: شهید حججی با شهادت خود بار دیگر حال و هوای مردم ایران و حزب الله را عاشورایی کرد و فضای شهادت و فدایی ولایت شدن را در کشور ایجاد نمود؛ از خدا توفیق سربازی برای دفاع از ولایت و دچار شدن به سرنوشت این شهید بزرگوار را می خواهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه