اخبار داغ

مشکلات برپایی بازارهای روز همچنان دامن‌گیر شهروندان بهارستانی

مشکلات برپایی بازارهای روز همچنان دامن‌گیر شهروندان بهارستانی
بازارهای روز در سطح شهرستان بهارستان علاوه‌بر ایجاد مشکلات عدیده ترافیکی، درپایان روز تپه‌هایی از زباله را برای شماموران شهرداری باقی می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بازار روزهای در سطح کشور برای شهروندان و به ویژه بانوان خانه‌دار بسیار محبوب هستند، چرا که به راحتی و در چندساعت تمام خرید‌های منزل خود از سبزی و میوه تا لباس و لوازم آشپزخانه را تهیه می کنند، و برای حداقل یک هفته نیاز به خرید ندارند، اما هیچکدام از شهروندان به شرایطی که پس از پایان روز برای منطقه‌ای که بازار در آن دایر بود به وجود می آید، فکر نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

فروشندگان بازار روزها که اغلب در شهرستان‌ها و حومه شهرهای بزرگ حضور دارند، پس از پایان روز زباله‌های محصولات خود را کنار خیابان محل استقرار خود می ریزند و در عرض یک ساعت محله‌ای پر از زباله را ایجاد می کنند، که علاوه بر آلودگی و بوی بد، منظره بسیار نامناسبی را ایجاد می کنند.

,

شهرستان بهارستان که از جمعیت بالا و قشر کارگر برخوردار می باشد نیز محل مناسبی برای بازارهای روز به شمار می رود، چرا که شهروندان این منطقه، قیمت‌های بازار روز را مناسب‌تر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهرستان می دانند، و اغلب برای خرید به این بازارها مراجعه می کنند.

,

, ,

بنابر این گزارش درپایان هر روز محلی که بازار روز در آن برپا شده است، پر از زباله‌های ریز و درشت و خشک و تر می شود، که نیازمند رسیدگی‌های بسیاری است، و اغلب مأموران شهرداری به تمییز کرد این نقاط مشغول می شوند، که ساعت‌ها وقت آن‌ها را می گیرد، و سختی کار را برای این قشر زحمت‌کش بیشتر می کند.

,

اغلب شهروندان از اتفاقاتی در پایان روز در منطقه بازار روز می افتد، خبر ندارند و بازار روز را فرصتی برای تهیه مایحتاج کلی منازل خود و کسب روزی برای فروشندگان می دانند، اما در ساعات پایانی روز و نیمه شب به محل استقرار بازارهای روز سر زده شود، مناظر نامناسبی از باله به شکل تپه‌های کوچک دیده خواهد شد.

,

, ,

یکی از بزرگترین بازار روزهای شهرستان بهارستان، یکشنبه بازارهای شهرگلستان می باشد، که علاوه‌بر مشکلات ذکر شده در طول روز ترافیک سنگینی را در داخل شهرگلستان و ابتدای شهرصالحیه ایجاد می کند، چرا که بازار روز از اواسط خیابان کلانتری شهرگلستان و نزدیکی فلکه کاملیا آغاز و تا اطراف فلکه سوم گلستان و خیابان دادگستری ادامه پیدا می کند.

,

حال باید دید با افتتاح دو بازاره میوه و تره‌بار عطریاس و عطرسیب در سطح شهرگلستان و رسیدگی مجموعه مدیریت شهری مشکل بازارهای روز رفع خواهد شد و یا فروشندگان این بازار به شکل گردشی بازار روز در سطح شهرستان ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه