اخبار داغ

یک کارشناس مذهبی بیان کرد؛

جنگ 33 روزه حزب الله نشان داد نابودی اسرائیل شعار نیست/مقاومت تنها راه نجات ملت‌هااز زیر چکمه های استکبار جهانی است

جنگ 33 روزه حزب الله نشان داد نابودی اسرائیل شعار نیست/مقاومت تنها راه نجات ملت‌هااز زیر چکمه های استکبار جهانی است
یک کارشناس مذهبی گفت: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه نشان داد که مساله نابودی رژیم صهیونیستی یک شعار نیست و قطعا این در سال های آینده عملی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد رئیسی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار رودبار ما به پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: در آن جنگ به جهانیان ثابت شد که یک گروه کوچک اما با اراده بزرگ و قوی می تواند بر یکی از قوی ترین لشکرهای دنیا به پیروزی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح  موجب ارائه الگوی از مقاومت اسلامی شده است، افزود: روز پیروزی حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین احمد رئیسی با اشاره به اینکه جنگ 33 روزه افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را نابود کرد، اضافه کرد: جنگ 33 روزه حزب الله را به الگویی جهانی تبدیل کرده است.

,

وی عنوان کرد: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه نشان داد که مساله نابودی رژیم صهیونیستی یک شعار نیست و قطعا این در سال های آینده عملی خواهد شد.

,

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه الگوی مقاومت تنها راه نجات ملت‌های منطقه از زیر چکمه های استکبار جهانی است، ادامه داد: دشمنان با ایجاد گروه های تکفیری و صهیونیستی درصدد نابودی کشورهای اسلامی هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین احمد رئیسی به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت بر گروه های تکفیری و صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند متعال، مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه