اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

رشد دو برابری اعتبارات عمرانی ورزشی در زنجان / تمرکز  برای تکمیل مجموعه ۱۵هزار نفری زنجان

رشد دو برابری اعتبارات عمرانی ورزشی در زنجان / تمرکز  برای تکمیل مجموعه ۱۵هزار نفری زنجان
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بودجه عمرانی اداره ورزش و جوانان در طی سال جاری رشد دوبرابری داشته است،گفت:بودجه بخش عمرانی از اعتبارات استانی بالغ بر ۱۹میلبارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمد زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با بیان اینکه ۱۲پروژه نیمه تمام در سال ۹۴داشتیم که متاسفانه متقاضی برای انجام این پروژه ها نداشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

وی با اشاره به میزان بودجه عمرانی اختصاص یافته به استان در سال جاری عنوان کرد:مجموع اعتبارات عمرانی استانی در سال جاری بالغ بر ۱۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان است.

,

احمد زاده با بیان اینکه اعتبارات ملی تاکنون ابلاغ نشده است،خاطرنشان کرد: در بخش اعتبارات ملی نیز تمرکز بر جذب اعتبار برای تکمیل مجموعه ۱۵هزار نفری خواهد بود.

,

وی با اشاره به واگذاری ۴پروژه به بخش خصوصی در طی سال گذشته خاطرنشان کرد: دو قسمت از اراضی مجموعه های ورزشی زنجان نیز تغییر کاربری داده شده است که با فروش آن درآمد حاصل برای اتمام پروژه ها استفاده خواهد شد.

,

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد:۲۸۴ پروژه در سطح  استان شناسایی شده است که بخش اعظمی از این طرح ها در اختیار شوراها و دهیاریها قرار گرفته است که بتوان از ظرفیت دهیاری ها برای توسعه ورزش بویژه در مناطق روستایی استفاده کرد

, معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد:۲۸۴ پروژه در سطح  استان شناسایی شده است که بخش اعظمی از این طرح ها در اختیار شوراها و دهیاریها قرار گرفته است که بتوان از ظرفیت دهیاری ها برای توسعه ورزش بویژه در مناطق روستایی استفاده کرد,

احمد زاده با اشاره به رویکرد سازمان ورزش و جوانان استان زنجان برای توسعه ورزش همگانی ، خاطرنشان کرد: سعی شده است تا با توسعه مکانهای ورزشی در روستاها و مناطق محروم سبب بالا رفتن سرانه ورزش در این مناطق شد.

,

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: رشد اعتبارات عمرانی بویژه اعتبارات کسب شده از طریق ارزش افزوده میتواند بسیار راهگشا برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان باشد.

,

وی عملکرد اداره ورزش و جوانان استان در طی دو سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان استان درسطح وزارتخانه در سال  ۹۴ موفق به کسب رتبه پنجم شده است.

,

این مقام مسئول تصریح کرد:درخصوص اعتبارات عمرانی بخش اعظمی از اعتبارات از طریق ارزش افزوده محقق شده است که این میزان اعتبار رشد دویست تا سیصد درصدی را داشته است.

,

احمد زاده در پاسخ به زمان تکمیل مجموعه ورزشی چمران خدابنده اظهار کرد: برای اصلاح چمن این مجموعه ورزشی امسال برنامه ریزی انجام شده است و ساخت یک سالن اختصاصی وزنه برداری نیز  در این مجموعه پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه