اخبار داغ

از ابتدای تعطیلات تابستان تاکنون؛

افزون بر ۵۰۰ هزار گردشگر وارد شهرستان بروجن شدند

افزون بر ۵۰۰  هزار گردشگر وارد شهرستان بروجن شدند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجن گفت: از ابتدای تعطیلات فصل تابستان تا مردادماه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهادر نوروزی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با ایام فصل تابستان مسافران و گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات وارد شهرستان بروجن می شوند.

نوروزی خاطر نشان کرد: امسال از آغاز تعطیلات فصل تابستان تا به اکنون افزون بر 500 هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان بروجن شده اند.

وی با بیان این که کانون های گردشگری سیاسرد، تالاب بین المللی چغاخور و گندمان و امام زاده حمزه علی (ع) پذیرای خیل عظیمی از مسافران هستند، گفت: باغ های آورگان و هفت چشمه، گردبیشه، پارک ملت بروجن، پارک بزیال و مصلی از دیگر مکانهای است که در ایام تعطیلات پذیرای گردشگران است.

نوروزی ادامه داد: نیمی از مسافرانی که به شهرستان بروجن سفر می کنند حداقل به مدت دو روز به صورت موقت با چادر در شهرستان بروجن اقامت می کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجن اضافه کرد: اغلب مسافران و گردشگران از استان‌های فارس، تهران، یزد، اصفهان و بوشهر به خصوص استان‌های جنوبی به شهرستان بروجن سفر می کنند.

وی ضمن توصیه به گردشگران در حفظ حریم تالاب های شهرستان بروجن، افزود: کانون های گردشگری این شهرستان تعطیلات پایان هفته مملو از مسافران می شود.

نوروزی ادامه داد: موزه مردم شناسی، موزه شهر بروجن، موزه تاریخ پزشکی و برخی از اماکن تاریخی نیز پذیرای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات تابستان هستند.

وی با تاکید بر این که محیط زیست در ایام تعطیلات بیش از هر زمان دیگری در معرض آسیب قرار دارد، توصیه کرد: گردشگران کیسه مخصوص جمع آوری زباله همراه خود داشته باشند و زباله های خود را در طبیعت رها نکنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهرستان بروجن به عنوان قطب گردشگری استان چهارمحال وبختیاری با دارا بودن اماکن زیارتی و جاذبه های گردشگری همواره مورد توجه مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه