اخبار داغ

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین؛

بیت الغزل خبرها و رویدادها، توجه به نوآوری در رده های بسیج است

بیت الغزل خبرها و رویدادها، توجه به نوآوری در رده های بسیج است
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج، بیت الغزل خبرها و رویدادها را توجه به نوآوری در رده های بسیج، بسیجی محور بودن و نخبه محوری دانست و گفت: ضرورت دارد در این زمینه بانک اطلاعاتی از نخبگان در همه زمینه ها تشکیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج در جمع مسئولین روابط عمومی ردهها، نواحی  و سپاه شهرستاها که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) فرمودند که؛ روابط عمومی ها باید در بخش های مختلف فعال عمل کنند، باید به این سخن جامه ی عمل پوشاند چرا که ، اطلاع رسانی کار ظریفی است و این طور نیست که یک نفر مقابل دوربین بنشیند و خطاب به مردم بگوید که ما این کار را کردیم لذا اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تشریح دو هدف بیرونی و درونی در بسیج تصریح کرد: در بعد درونی، هویت بخشی به جایگاه روابط عمومی در بسیج و سپاه و در بعد بیرونی نیز تبلیغ و ترویج تفکر و تشکل بسیج مد نظر می باشد.

,
,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید مغز متفکر مدیریت و کد ارتباطی میان سازمان و مردم باشد‎ ، ادامه داد: ما بزرگترین رسانه یعنی بسیج مستضعفین را در دست داریم که این خود پایدارترین و پرنفوذترین رسانه شفاهی و سنتی در دنیا است.

,

 

,


احمدی به سیاست ها و تدابیر این حوزه اشاره کرد و افزود: هم آهنگی کامل با نمایندگی و فرماندهی، طراحی اقدامات مبتنی بر آموزه های علمی و بومی بر پایه ی اسلام ناب، پرهیز از ورود معاونت به اجرا در موارد خاص و برنامه های شاخص، توجه به نوآوری، ابتکار و خلاقیت در برنامه های روابط عمومی و سایر معاونت ها و اقشار، بسیجی محوری به جای مسئول محوری از جمله ی این ساست ها در اجرای برنامه هاست.

,
,

 

,


وی ، از راه اندازی و بهره برداری از طرح های ویژه بخصوص رونمایی از اولین نرم افزار شهروند خبرنگار در خبرگزاری بسج در آینده ای نزدیک خبر داد.
احمدی بیت الغزل خبرها و رویدادها را توجه به نوآوری در رده های بسیج، بسیجی محور بودن و نخبه محوری دانست و خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد در این زمینه بانک اطلاعاتی از نخبگان در همه زمینه ها تشکیل شود.

,
,
,

 

,


مسئول روابط عمومی سازمان بسیج به دو بخش مهم از اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: لازم است که سوژه ها و نخبگان از جمله نخبه های علمی، ورزشی، فرهنگی، خدمت رسانی، اقتصادی و یا سبک زندگی اسلامی در اخبارمان گنجانده شود تا تازگی و نوآوری و شگفتی را هم برای رسانه ها و هم برای مخاطبین ایجاد کرد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه