اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

اولویت اول در تایید صلاحیت وزرا مطالبات استانی است/به جز سد خداآفرین، دولت طرح خاصی در استان اردبیل نداشته است

اولویت اول در تایید صلاحیت وزرا مطالبات استانی است/به جز سد خداآفرین، دولت طرح خاصی در استان اردبیل نداشته است
نماینده مردم اردبیل در مجلس از بی توجهی دولت به مطالبات استان اردبیل انتقاد کرد و افزود: بجز عنایت رهبری در ایجاد سد خدافرین دولت طرح بخصوصی در این استان نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در خصوص وعده جدید عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نسبت به راه اهن اردبیل و بی توجهی های سنوات گذشته اظهار داشت: قبل از معرفی کابینه توسط رئیس جمهور، در وزارت راه و شهرسازی جلسه ای با حضور مجید خدابخش استاندار اردبیل و مجمع نمایندگان استان اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

صدیف بدری تاکید کرد: همانطور که در این جلسه هم مطرح شد، چنانچه وزیر معرفی شده انتظار حمایت و همراهی نمایندگان استان اردبیل را در مسئولیت بعدی و کسب آرای لازم از مجلس دارد، باید انتظارات بحق مردم استان از حمل و نقل ریلی را برآورده سازد.

,

وی با اشاره به اینکه در این مدت پیشرفت بودجه راه آهن به نسبت قبل بهتر شده افزود: در حدود مبلغ 250 تا 300 میلیارد تومان توسط کمیسیون عمران و به پیشنهاد دولت از محل بازار سرمایه تامین خواهد شد و دلیل رقم حدودی نیز، ثابت و دقیق نبودن بازار سرمایه است.

,

بدری گفت: بودجه راه آهن اردبیل در سال 95 مبلغ 28 میلیارد تومان بود که اعتبار تخصیص یافته به 47 و نیم میلیارد تومان افزایش یافت و بخشی از طلب پیمانکار پرداخت شد.

,

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اکنون ساخت پل های راه آهن توسط پیمانکار پیشرفت خوبی دارد اظهار داشت: نواقصات اخیر راه آهن اردبیل به آگهی و مزایده گذاشته شد.

,

وی با اظهار گلایه از دولت قبلی تصریح کرد: درباره بزرگراهها و آزاد راهها به وزرات راه و شهرسازی دستور و تذکر جدی داده شد.

,

او گفت: بطور جدی به عملکرد دولت در حمل و نقل ریلی انتقاد و اعتراض داریم و دولت در این خصوص عملکرد خوبی در استان نداشته است.

,

صدیف بدری تصریح کرد: به جز عنایت مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی در ایجاد سد خداآفرین، دولت طرح مهم آنچنانی در استان نداشته است.

,

بدری با اذعان به اینکه در نظام بهره برداری از سد نیز در اراضی زراعی مردم که زمین های اجدادیشان بوده و در مسیر سد قرار گرفته مشکل جدی داریم گفت: این اراضی حق مردم و شغل و معیشت مردم محسوب می شود و در این باره چالش جدی وجود دارد.

,

وی عنوان کرد: اینگونه نیست که وعده هایی از سوی وزرا داده شود و بعد به فراموشی سپرده شده و یا بدقولی شود بلکه مجمع نمایندگان استان بطور جدی پیگیر مطالبات خواهند بود.

,

صدیف بدری در پایان تاکید کرد: اولویت اساسی در رای گیری انتخاب وزرا مسائل استانی خواهد بود و چنانچه قول 100درصدی داده نشود و انتظار نمایندگان برآورده نشود حمایت های فعلی و بعدی نمایندگان را به همراه نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه