اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات استان قزوین:

۳۷ میلیارد ریال جریمه برای ۲۷۳۸ پرونده قاچاق تعیین شد/ راهکار افزایش اشتغال، مبارزه با قاچاق کالاست

۳۷ میلیارد ریال جریمه برای ۲۷۳۸ پرونده قاچاق تعیین شد/ راهکار افزایش اشتغال، مبارزه با قاچاق کالاست
مدیرکل تعزیرات استان بیان کرد: از میان پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی ۱۰۱ مورد در حوزه بهداشت، ۱۸۹ مورد قاچاق و ۲۴۴۸ مورد در حوزه کالا و خدمات بود؛ مجموع احکام صادره نیز ۳۷ میلیارد ریال جریمه تعیین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره جرایم و پرونده‌های چهارماه نخست سال جاری که به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد، اظهار کرد: سازمان تعزیرات در سه حوزه قاچاق، تخلفات صنفی و تخلفات بهداشتی پرونده‌ها را رسیدگی می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اذعان کرد: در چهار ماه نخست امسال ۲۷۳۸ پرونده در این سه حوزه به تعزیرات وارد شد که سازمان به این پرونده‌ها به طور صد درصد رسیدگی می‌کند و احکام مربوطه صادر شده است. 

وی تصریح کرد: از میان پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی ۱۰۱ مورد در حوزه بهداشت، ۱۸۹ مورد قاچاق و ۲۴۴۸ مورد در حوزه کالا و خدمات بوده است؛ مجموع احکام صادره در حق محکومان را نیز ۳۷ میلیارد ریال جریمه تعیین شده است. 

احمدی در ادامه افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال "اشتغال و تولید" از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های بحث اشتغال، مبارزه با قاچاق است، امسال ورود ویژه ای به بحث قاچاق شده است. 

وی تاکید کرد: اولویت امسال سازمان تعزیرات مبارزه با قاچاق است و مابقی کار هم حوزه بهداشتی و کالا خدمات است؛ در بحث قاچاق هم دستگاه‌های مختلفی دخیل هستند که حلقه آخر سازمان تعزیرات است. 

این مسئول بیان کرد: طی چندسال اخیر با کاهش قاچاق مواجه بوده ایم و در سال‌های گذشته قاچاق از ۲۵ میلیارد به ۲۰ میلیارد و در سال گذشته به ۱۵ میلیارد دلار در سال رسیده است، که امیدواریم با ورود ویژه ای که به این حوزه شده، قاچاق کاهش بیشتری داشته باشد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه