اخبار داغ

امروز و با حضور فرزند آیت الله جودی آملی؛

هفتمین دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان افتتاح شد

هفتمین دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان افتتاح شد
هفتمین دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی امروز و با حضور فرزند آیت الله جودی آملی در زنجان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، حجت الاسلام محمد باقر بابایی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان که در محل همایش حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، افزود: دفتر هفتم آیت الله جوادی آملی به زنجان اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان, ، حجت الاسلام محمد باقر بابایی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان که در محل همایش حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، افزود: دفتر هفتم آیت الله جوادی آملی به زنجان اختصاص داده شده است.,

وی با اشاره به اینکه هفتمین دفتر آیت الله جوادی آملی بعد از استان تهران و چند استان دیگر در زنجان افتتاح می شود، تصریح کرد: افتتاح دفتر هفتم در زنجان به عنوان دفتر مرجعیت علمی و دینی، نشان از توجه به این استان است.

,

مسئول دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان با اشاره به اینکه انتخاب زنجان و افتتاح این دفتر در زنجان به خاطر ظرفیت و کشش استان است، گفت:این ظرفیت دیده شده است.

,

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: به لحاظ ظرفیت لازم در استان زنجان و مقدمات اولیه این دفتر در زنجان افتتاح می شود.

,

وی با بیان اینکه به برکت این دفتر خواهیم توانست به سمت اهداف بلند و آنچه معصومین از ما می خاهند با محوریت اهلبیت حرکت کنیم، تصریح کرد: با محوریت اهلبیت حرکت و این مسیر را طی می کنیم.

,

, ,

گفتنی است حجت الاسلام محمد باقر بابایی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آیت الله جوادی آملی در زنجان انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه