اخبار داغ

معاون فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

کارورزی گامی در جهت اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است

کارورزی گامی در جهت اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است
معاون فرماندار شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم تلاش دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت اجرای طرح کارورزی گفت: کارورزی گامی در جهت اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید است که بستر توسعه وپیشرفت شهرستان را فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، عزیزمراد کرمی در دومین جلسه کمیته اشتغال شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: طرح کاروزی فرصتی برای اشتغالزایی ، افزایش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود و می تواند بسترهای لازم توسعه و پیشرفت کشور را فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان درراستای اجرای طرح کارورزی تمام توان و تلاش خود را بکار ببندند و با اطلاع رسانی هر چه بیشتر به واحد های زیر مجموعه خود، نسبت به ثبت نام در سامانه کارورزی به عنوان واحد پذیرنده، شرایط ورود به بازار کار و کاهش بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی اقدامات لازم به کار گیرند.

,

 

,

رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان در ادامه به وضعیت طرح کارورزی که یکی از بسته های طرح اشتغال فراگیرملی می باشد پرداخت واظهار داشت: این طرح ازسوی دولت یازدهم ، در اسفند ماه سال گذشته تدوین گردیده است و پیش بینی شد در کشور 970 هزار فرصت شغلی ایجاد گردد که سهم طرح کارورزی دانش اموختگان دانشگاهی 150 هزار نفر می باشد و در این میان سهم استان کرمانشاه با 5/5 درصد از این طرح 7هزار و 425 نفر کارورزمی باشد که تاکنون 54 واحد پذیرنده در این سامانه ثبت نام کرده اند.

,

 

,

ارسلان فلاحی افزود: در راستای طرح اشتغال فراگیر 20 هزارمیلیارد تومان بودجه برای کل کشوراختصاص یافته است که سهم استان کرمانشاه از این بودجه با 18/4 درصد مبلغی بیش از 800 میلیارد تومان می باشد ودر تمام بخش های مولد اشتغال از جمله صنعت،کشاورزی، خدمات ، حوزه سلامت، گردشگری و کسب و کارهای حمایتی خواهد بود.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: درهمین راستا مقررشد در تمام کشور با عنوان طرح (روستا تعاون) یک هزار تعاونی روستانی تشکیل و تعداد 26هزار فرصت شغلی ایجاد گردد که سهم استان کرمانشاه از این تعداد 54 تعاونی می باشد که برای مرحله اول 28 تعاونی روستایی باید ایجاد گردد.

,

 

,

گفتنی است، در پایان این جلسه اعضا کمیته شهرستان به طرح سوالات، مشکلات ،ابهامات و پیشنهادات خود بحث و تبادل نظر پرداختند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه