اخبار داغ

باحضور مسئولین شهرستان قاین برگزار شد؛

مراسم استقبال از بانوان مدال آورمسابقات کاراته سبک های آزاد انتخابی تیم ملی + تصاویر

مراسم استقبال از بانوان مدال آورمسابقات کاراته سبک های آزاد انتخابی تیم ملی + تصاویر
مراسم استقبال ازدوبانوی کاراته کای قاین که جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کرده اند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، دوبانوی کاراته کای شهرستان قاینات در مسابقات کارته سبک های آزاد که جواز شرکت دراردوی تیم ملی را دریافت کرده اند مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در مراسم استقبال دو بانوی افتخار آفرین شهرستان که در مسابقات کاراته سبک های آزاد انتخابی تیم ملی حائز رتبه های دوم و سوم شده بودند؛ ضمن تبریک این افتخار آفرینی به دو بانوی ورزشکار شهرستان و خانواده های آنان، اظهار داشت: شهرستان قاینات در استان و بلکه در شرق کشور در بحث ورزش های رزمی به ویژه در حوزه بانوان توانسته است حرف اول را بزند و از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

,

وی افزود: موفقیت و درخشش بانوان و دیگر ورزشکاران شهرستان در مسابقات کشوری و بین المللی نشان از توجه و عنایت چند سال گذشته مسئولین و تلاش مربیان، نیروی انسانی مستعد و توانمند، توجه خانواده ها و فراهم شدن زمینه حضور و فعالیت های ورزشی برای اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان بوده است.

,

کهن ترابی خاطرنشان کرد: ما در شهرستان قاینات در حوزه ورزش در بیشتر رشته ها استعداد ها و سرمایه انسانی بسیار خوب و کارآمدی داریم که مستعد برای پیشرفت هستند و در چند سال اخیر؛ اتفاقات بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و بستر و زمینه حضور و فعالیت های ورزشی برای اقشار مختلف مردم فراهم شده است.

,

وی خطاب به همه مردم و مسئولین، یادآور شد: در شرایط کنونی همه باید با تعامل و هم پوشانی و با در کنار هم بودن، برای توسعه شهرستان در حوزه های مختلف تلاش نماییم که در این خصوص نیاز به حضور و همراهی همه کسبه، بازاریان و اقشار مختلف مردم و مسئولین می باشد.

,

فرماندار قاینات در پایان با اشاره به اینکه ما در حوزه بانوان در رشته های مختلف ورزشی استعداد های بسیار خوبی داریم؛ بیان داشت: در گذشته به دلیل محدودیت هایی که بانوان داشتند خیلی به حوزه ورزش روی نیاورند ولی در چند سال گذشته با فراهم شدن زیرساخت های لازم و با رعایت قوانین و شئونات اسلامی، بانوان در رشته های مختلف ورزشی خوب درخشیدند و تا کنون توانسته اند در مسابقات بین امللی و کشوری رتبه های بسیار خوبی کسب نمایند.

,

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات کشوری سرکار خانم زهرا سادات بنایی رتبه دوم و هانیه حسن زاده رتبه سوم مسابقات کاراته سبک های آزاد انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

, شایان ذکر است در این دوره از مسابقات کشوری سرکار خانم زهرا سادات بنایی رتبه دوم و هانیه حسن زاده رتبه سوم مسابقات کاراته سبک های آزاد انتخابی تیم ملی را کسب کردند.,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه