اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام (ره):

بیش از 121 هزار نفر در کردستان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند

بیش از 121 هزار نفر در کردستان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند
مدیر کل کمیته امداد امام (ره) گفت: بیش از 121 هزار نفر در استان کردستان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دهگلان شیدا، رسول شیخی زاده در جمع روحانیون شهرستان دهگلان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید روحانی گرانقدر کردستان ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی گفت: روحانیون همیشه برای دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن  شریعت محمد (ص) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



وی ضمن تشکر وقدر دانی از ماموستایان شهرستان دهگلان در همکاری با کمیته امداد امام (ره) گفت: ماموستایان استان کردستان در خطابه خود در مساجد شهر و روستا در جمع آوری زکات و صدقات برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان بسیار موثر بوده اند.


  شیخی زاده گفت: افراد بی بضاعت و نیازمندی که در شهر و روستا وجود دارند که هنوز شناسایی نشده انداز روحانیون شهرستان خواست در صورت شناسایی اینگونه افراد آنان را به امداد معرفی نمایند.


وی در ادامه گفت: در استان کردستان بیش از 121 نفر تحت حمایت امداد هستند و 67 هزار نفر کمک دریافت می کنند و از این 67 هزار نفر 46 هزار نفر مستمری وکلیه خدمات را دریافت نموده و حدود 23 هزار نفر از کلیه خدمات امداد بهره مند بوده و تنها مستمری دریافت نمی کنند.

 


 مدیر کل کمیته امداد امام (ره)  گفت: منابع امداد از سه منبع دولتی، خود امدادی و کمک خیرین تامین می شود که در بخش کمک دولتی 11 میلیارد تومان در 4 ماه گذشته به حساب نیازمندان مددجو واریز شده است در بخش خود امدادی، امداد با کارهای اقتصادی در آمدزا به محرومین کمک نموده و منبع سوم افراد خیرینی هستند که با کمک به امداد درصدد رفع مشکل نیازمندان جامعه هستند و اگر در این قشر سوم کم کاری شود کارها دراین حوزه انجام نخواهد شد.


وی افزود: مشکل مدد جو تنها پول نیست بلکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند حمایت هستند که امداد در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، بیمه تامبن اجتماعی و مسکن همه جوانب را برنامه ریزی کرده و ورود کرده است.


شیخی زاده با اشاره به راه اندازی صندوق ولایت دراستان گفت: هدف از راه اندازی آن ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه است و تسهیلات آن سه درصد کار مزد دارد که پیگیر آن هستیم که سه درصد کار مزد را نیز حذف کنیم.


وی در ادامه گفت: افراد متمکن و خیرین می توانند با سپرده گذاری در این صندوق در صدد رفع مشکل نیازمندان برآیند و ما می توانیم دراین زمینه یک رابط مطمئن بین خیر و نیازمند باشیم.

 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه