اخبار داغ

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی خبرداد

خراسان جنوبی میزبان مدافع حرم از سوریه/ ورود جدی حوزه هنری به مقاومت اسلامی

خراسان جنوبی میزبان مدافع حرم از سوریه/ ورود جدی حوزه هنری به مقاومت اسلامی
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: برنامه ای تحت عنوان شب خاطره در مرکز استان خواهیم داشت که در زمینه نشست وحدت و مقاومت قدس شریف است که در این برنامه میزبان یکی از مدافعان حرم از سوریه خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، به مناسبت 23 مرداد ماه سالروز مقاومت اسلامی اظهار کرد: حوزه هنری خراسان جنوبی در این راستا برای سال جاری در نظر دارد تا پایان سال یک سرود نماهنگ تولید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: برای امروز که سالروز مقاومت اسلامی است حوزه هنری خراسان جنوبی مستند "بیت المقاومه"، مستند "مجنون" را که مربوط به اربعین حسینی است و نماهنگ گهواره آتش برای فلسطین را آماده کرده است و این آمادگی را دارد که نماهنگ گهواره آتش را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

,

 

,

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: در آینده هم برنامه هایی برای ساخت فیلم با موضوع مقاومت اسلامی داریم و درحال تهیه کردن یک سرود نماهنگ هستیم که تا پایان سال آماده می‌شود.

,

 

,

کریمیان خاطر نشان کرد: شهرستان طبس یک نماهنگ سرود به نام "ایستاده چون سرو" را تولید کرده است که مضمون سرود نماهنگی که ما در حوزه هنری تا پایان سال آماده خواهیم کرد با این نماهنگ سرود در یک مضمون است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: درروزهای آتی برنامه ای تحت عنوان شب خاطره در مرکز استان خواهیم داشت که در زمینه نشست وحدت و مقاومت قدس شریف است اما هنوز زمان قطعی برگزاری مشخص نشده است و حوزه هنری خراسان جنوبی در این برنامه میزبان یکی از مدافعان حرم از سوریه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه