اخبار داغ

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت وگو با دانا:

ابهامات سیاسی و اقتصادی در پرونده وزیر پیشنهادی صنعت/ امضای شریعتمداری پای برخی اسناد مربوط به واردات برنج است/ نقش اطرافیان وزیر پیشنهادی صنعت در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان

ابهامات سیاسی و اقتصادی در پرونده وزیر پیشنهادی صنعت/ امضای شریعتمداری پای برخی اسناد مربوط به واردات برنج است/ نقش اطرافیان وزیر پیشنهادی صنعت در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان
حسین مقصودی گفت: ما تصاویری داریم که یکی از اطرافیانش همراه او در جلسات با مدیران عامل‌ بانک‌ها حضور داشته و دامادش در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان هم نقشی داشته و سال گذشته بازداشت شده که البته بعدا به قید وثیقه آزاد شده است.
[

حسین مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: ابهاماتی در مورد بداخلاقی‌های سیاسی و اقتصادی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اطرافیان او،  از جمله داماد، فرزندان و مجموعه دفترش وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: در بین نزدیکترین افراد به شریعتمداری کسانی هستند که مدتی در بازداشت بودند و ابهاماتی در مورد آن ها در بحث فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد.

,

 

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه شریعتمداری به 2200 کیلومتر رانندگی در آمریکا افتخار کرده است، گفت: ابهاماتی در خصوص خروج شریعتمداری از ایران به مقصد آمریکا و عضویت وی در انجمن حجتیه وجود دارد.

,

 

,

مقصودی عنوان کرد: یکی از اعضای زیر مجموعه شریعتمداری به نام "م.ب" چندی پیش به مصر مسافرت کرد و بر سر قبر محمد رضا شاه پهلوی حضور یافت و عکس یادگاری گرفت! و با احساسات مردم و خانواده شهدا بازی کرد اما هیچ برخورد خاصی از سوی شریعتمداری با او صورت نگرفت.

,

 

,

وی ادامه داد: همچنین ابهاماتی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از اعضای خانواده شریعتمداری در آمریکا زندگی می‌کنند و در آنجا هم ازدواج کرده‌اند و برخی از اطرافیان او دو شغله هستند؛ از سوی دیگر شریعتمداری تعامل خوبی با مجلس، رسانه‌ها و به خصوص منتقدان ندارد و از همه مهم‌تر سن بالای او برای این وزارتخانه مهم که یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است مناسبت نیست.

,

 

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه شریعتمداری در ارزیابی اقتصاد مقاومتی مردود شده و نمره پایینی آورده است، اظهار داشت: امضای شریعتمداری پای برخی اسناد مربوط به واردات برنج که مخالف اقتصاد مقاومتی است دیده می‌شود و ده‌ها ابهام دیگر در بحث‌ها گوناگون مثل تنظیم بازار میوه شب عید در پرونده شریعتمداری دیده می‌شود که امیدواریم بتواند در این خصوص پاسخگو باشد.

,

 

,

مقصودی گفت: تصاویری وجود دارد که برای ما ابهام بر انگیز است که بر اساس آن یکی از اطرافیانش همراه او در جلسات با مدیران عامل‌ بانک‌ها حضور داشته و نیز ابهاماتی در خصوص نقش دامادش در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد که ظاهرا سال گذشته بازداشت شده که البته بعدا به قید وثیقه آزاد شده است.

,

 

,

وی در پایان گفت: در صورتی که شریعتمداری این ابهامات را بر طرف کند ما به او رای مثبت خواهیم داد و در غیر این صورت رای مجموعه ما به او منفی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه