اخبار داغ

خطرسقوط دیواری نامناسب برای عابران بیرجندی/ شهرداری نسبت به تخریب این بنای قدیمی اقدام کند

خطرسقوط دیواری نامناسب برای عابران بیرجندی/ شهرداری نسبت به تخریب این بنای قدیمی اقدام کند
به گفته یکی از شهروندان دیواری در خیابان مطهری در وضعیت نامناسبی قرار دارد که احتمال سقوط آن، سلامت عابران پیاده را تهدید میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، طبق ماده  55 قانون شهرداری، یکی از وظایف شهرداری‌ها حفظ امنیت معابر و مناسب سازی آن جهت استفاده شهروندان از این معابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

به گفته یکی از شهروندان وضعیت دیواری در انتهای خیابان شهید مطهری بیرجند (روبروی فرمانداری)، نامناسب بوده و خطر سقوط آن برای عابران پیاده وجود دارد.

,

 

,

آن طور که از شواهد پیدا است وضعیت این دیوار به گونه ای است که اتصال آن با قسمت های اطراف به طور کامل از بین رفته و دیوار از حالت استاندارد خود خارج شده است.

,

 

,

, ,

یکی از شهروندان بیرجندی در خصوص این دیوار اظهارکرد: این دیوار بسیار خطرناک برای عابرین است و اگر شهرداری اقداماتی به موقع انجام ندهد ممکن است خسارت های را در پی داشته باشد.

,

 

,

وی افزود: افرادی که در این محل زندگی کرده و یا محل رفت و آمد آنها از این خیابان است؛ از خطرساز بودن این دیوار گلایه دارند به طوری که گاهی عابرین با ترس از کنار آن می گذرند.

,

 

,

این شهروند بیرجندی تاکید کرد: مسئولان نسبت به باقی مانده تخریب این بنای قدیمی اقدام کنند تا افراد و عابرین نگرانی از بایت ریزش این بنا نداشته باشند.

,

, ,

طبق مطالبات مردمی؛ شهرداری مطابق بند 14ماده  55 قاانون شهرداری ها موظف است با ارسال نامه ای به مالک و پرداخت هزینه از او بخواهد که این بنا را اصلاح کند و در صورت عدم اصلاح شهرداری راسا با مراقبت ماموران خود اقدام به رفع خطر کند.

,

 

,

امید است قبل سقوط و ایجاد حادثه و خسارت جانی یا مالی اقدامی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه