اخبار داغ

نمایندگان خوزستان در مجلس بی دردسرترین نمایندگان برای دولت یازدهم

نمایندگان خوزستان در مجلس بی دردسرترین نمایندگان برای دولت یازدهم
نمایندگان خوزستان در مجلس نهم و دهم فقط 8 بار در موافقت و مخالفت با گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه‌ها سخنرانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، پس از اینکه حسن روحانی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را اعلام کرد، 3 وزیر نتوانستند رأی اعتماد نمایندگان را کسب کنند و چندین گزینه برای تصدی وزارتخانه‌های علوم و ورزش معرفی شدند و چند وزیر نیز در همان دوره استیضاح شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

روند رأی اعتماد به وزرای دولت یازدهم در زمان مجلس نهم بود و پس از روی کارآمدن مجلس دهم، حسن روحانی 3 وزیر خود را برکنار کرد و به دنبال رأی اعتماد برای 3 گزینه دیگر بود.

,

در طول این مدت که 32 بار از نمایندگان مجلس رأی گیری شد و از انها برای مخالفت و موافقت با گزینه پیشنهادی و یا استیضاح دعوت شد، در این مدت 182 نفر سخنرانی کردند که 8نوبت از این سخنرانی‌ها سهم نمایندگان خوزستان در مجلس بود.

,

در این مدت محمد سعید انصاری دوبار در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت صنعت و استیضاح وزیر آموزش و پرورش سخنرانی کرده است. سید شریفی حسینی هم دوبار در موافقت با گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت صنعت و ورزش و جوانان سخنرانی کرده است که البته گزینه مدنظر حسینی برای وزارت ورزش نتوانست از نمایندگان ملت رأی اعتماد بگیرد.

,

محمدباقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت صنعت و شمس الله بهمئی نماینده مردم رامهرمز در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت دادگستری سخنرانی کردند.

,

سید شکرخدا موسوی نیز در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی و عبدالله تمیمی هم در مخالفت با گزینه پیشنهاد وزارت صنعت سخنرانی کردند که هر دو گزینه توانستند از نمایندگان مردم در مجلس رأی اعتماد بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه