اخبار داغ

در جلسه ستاد امربه معروف فراهان مطرح شد؛

برجسته شدن معروفات بهترین راه مقابله با منکرات/بساط عرضه قلیان در پارک فرمهین جمع شود

برجسته شدن معروفات بهترین راه مقابله با منکرات/بساط عرضه قلیان در پارک فرمهین جمع شود
فرماندار فراهان با تاکید لزوم فرهنگ سازی در خصوص کاهش مصرف قلیان گفت: نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری قلیان در پارک فرمهین اقدام کند و با عرضه کنندگان قلیان در پارک برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فراهان در فرمانداری فراهان با اشاره به گسترش منکرات در جامعه گفت: بالارفتن سن ازدواج، رواج طلاق، افزایش معتادان منکراتی هستند که سبب ایجاد ناهنجارهای اخلاقی و فساد در جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: برای این‌ که آسیب های اجتماعی را از بین ببریم باید امر به معروف و نهی از منکر ترویج شود تا عفت و حیا را در بستر جامعه و در میان مردم جاری کنیم. در این راستا توجه مسئولان در ادارات به این مهم نیز بیش از پیش نیاز است.

,

برجسته شدن معروفات در جامعه بهترین راه جلوگیری از منکرات است 

, برجسته شدن معروفات در جامعه بهترین راه جلوگیری از منکرات است ,

فیض کرمیان اظهار کرد: اگر معروفات در جامعه برجسته و به‌خوبی گسترده شوند، بدون شک منکرات از جامعه می رود که این بهترین راه برای جلوگیری از منکرات است.

,

امام جمعه فرمهین با اشاره به حضور میلیونی شهروندان ایرانی در فضاهای مجازی گفت: ۴۱۲ میلیون ایرانی کاربر عضو شبکه های اجتماعی هستند، همین فضاهای مجازی خود می تواند بستری برای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باشد.

,

کانال های تلگرامی به دنبال اشاعه بی اخلاقی و سست کردن اعتقادات جوانان

, کانال های تلگرامی به دنبال اشاعه بی اخلاقی و سست کردن اعتقادات جوانان ,

وی افزود: هر ایرانی به طور متوسط در ۱۸ کانال تلگرامی عضو است و متاسفانه برخی از کانال های تلگرامی علاوه بر ترویج بی اخلاقی سعی بر سست کردن اعتقادات جوانان دارند.

,

فیض کرمیان بیان کرد: وضعیت حجاب و عفاف در برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان ولایت‌مدار و شهیدپروری مثل فراهان که مسائل دینی در آن جایگاه ویژه‌ای دارد، مناسب و زیبنده نیست و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی اقدامات بیشتری در این خصوص انجام دهند.

,

برای بهبود وضعیت فرهنگی پارک فرمهین اقدام شود

, برای بهبود وضعیت فرهنگی پارک فرمهین اقدام شود,

امام جمعه فرمهین با ابراز ناراحتی از عرضه قلیان و پخش آهنگ های نامناسب در فضای پارک کوثر فرمهین گفت: عرضه قلیان در محیط پارک توسط بوفه موجود، به دور از شان فرهنگ مردم این شهر است، باید اقدامات لازم برای بهبود وضعیت فرهنگی این پارک صورت گیرد.

,

وی افزود: متاسفانه در پارکی که به نام کوثر نامگذاری شده، آهنگ های غیر اخلاقی و نامناسب پخش می شود.

,

فیض کرمیان بیان کرد: محیط یک پارک باید آن چنان از لحاظ فرهنگی آماده پذیرایی از خانواده ها باشد که مردم بدون هیچ دغدغه ای در این اماکن حضور پیدا کنند.

,

لزوم جلوگیری از عرضه قلیان در پارک فرمهین

, لزوم جلوگیری از عرضه قلیان در پارک فرمهین,

در ادامه سید احمد سجادی، فرماندار فراهان گفت: با نسخه‌های ضربتی نمی‌توان مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را حل کرد و موفقیت در این بخش نیازمند آسیب شناسی و فعالیت کارشناسی و دقیق است.

,

وی افزود: باید منکرات شهرستان شناسایی و نقاط مثبت و منفی را آسیب شناسی کرد و در شرایط کنونی ضمن ارزیابی و شناسایی اولویت ها با آموزش در حوره نهی از منکر و با روش‌های کارآمد برای رفع مشکلات اقدام کرد.

,

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری قلیان در پارک فرمهین اقدام کند و با عرضه کنندگان قلیان در پارک برخورد شود.

,

سجادی اظهار کرد: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم در جلوگیری و کنترل مصرف قلیان بسیار موثر است علاوه بر قوانین جمع آوری دخانیات فرهنگ‌سازی مناسب نیز ضروری است.

,

مراسم بزرگداشت شهید حججی در فراهان برگزار می شود

, مراسم بزرگداشت شهید حججی در فراهان برگزار می شود ,

در ادامه این جلسه سرگرد حسین رضایی، فرماندهی ناحیه مقاومت فراهان گفت: گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تشکیل شده است و باید برای آموزش مقدماتی این گروه ها اقدام شود.

,

وی افزود: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر یادواره شهدای شهرستان فراهان در شهر فرمهین برگزار می شود.

,

رضایی اظهار کرد: با توجه به این که پرونده های شهدای فراهان در گذشته در شهرستان همجوار تشکیل شده است، آمار دقیق از شهدای شهرستان در دست نیست و این موضوع باید پیگیری و شهدای شهرستان شناسایی شوند.

,

فرمانده ناحیه فراهان گفت: به مناسبت شهادت شهید حججی، روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه، مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم در مسجد دانشگاه آزاد فراهان با همکاری ناحیه مقاومت فراهان برگزار می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه