اخبار داغ

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

پرواز زائران عتبات خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان انجام نشد/ زائران پس از 36 ساعت هم چنان منتظرند

پرواز زائران عتبات خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان انجام نشد/ زائران پس از 36 ساعت هم چنان منتظرند
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: زائران خراسان جنوبی که برای اعزام به عتبات عالیات به زاهدان منتقل شده بودند و قرار بود شب گذشته ساعت 22 به سمت بغداد پرواز کنند از فرودگاه زاهدان همچنان در زاهدان منتظر هستند و پرواز شب گذشته هم انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، زائران خراسان جنوبی که برای اعزام به عتبات عالیات به زاهدان منتقل شده بودند و قرار بود شب گذشته ساعت 22 به سمت بغداد پرواز کنند از فرودگاه زاهدان همچنان در زاهدان منتظر هستند و پرواز شب گذشته هم انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

این زائران قرار بود شنبه شب از فرودگاه بیرجند به سمت بغداد پرواز داشته باشند که به برخی دلایل هواپیمای طرف قرارداد که از شرکت العراقیه است به بیرجند نیامد و پرواز از فرودگاه بیرجند لغو شد.

,

 

,

طبق هماهنگی حج و زیارت خراسان جنوبی با شرکت العراقیه برای اعزام زائران از فرودگاه زاهدان که قرار بود شب گذشته انجام شود اما هواپیمای شرکت العراقیه برای اعزام زائران به زاهدان هم نیامد.

,

 

,

مجدد با مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفتگو کرده و دلیل لغو پرواز شب گذشته را جویا شدیم.

,

 

,

ابولفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی، در گفتگو با  خاورستان، اظهار کرد: شرکت العراقیه مجوز برای اعزام زائران به عتبات را دارد اما به تعهد خودش عمل نکرده است.

, خاورستان, , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه طرف قرارداد فرودگاه زاهدان شرکت العراقیه است و همیشه زائران فرودگاه زاهدان را به عتبات اعزام می‌کند اما مشخص نیست چرا برای اعزام زائران خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان به تعهد خود عمل نکرده است.

,

 

,

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: طی تماس های گرفته شده با شرکت العراقیه و هماهنگ شدن برای اعزام زائران از فرودگاه زاهدان و قول قطعی شرکت العراقیه برای اینکه زائران خراسان جنوبی را از فرودگاه زاهدان خواهد برد ما زائران را به زاهدان منتقل کردیم اگر می‌دانستیم که به زاهدان هم نخواهد آمد زائران را به زاهدان نمی‌فرستادیم چون اینها همه برای سازمان حج و زیارت هزینه دارد.

,

 

,

نوفرستی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور باید مجوز فرود به هواپیمای شرکت های خارجی را بدهد که مجوز داده و این شرکت برای پرواز در ایران مجوز دارد و پیگیری این موضوع که چرا هواپیمای شرکت العراقیه به تعهد خودش عمل نکرده و اینکه چه تصمیمی برای پرواز کردن هواپیماهای این شرکت در ایران خواهد گرفت برعهده سازمان هواپیمایی کشور است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نماینده حج و زیارت خراسان جنوبی در سفارت عراق در تهران است و همه تلاش خود را انجام می دهند که زائران هر چه زودتر به عتبات اعزام شوند.

,

 

,

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر زائران در زاهدان منتظر هستند که پرواز صورت بگیرد.

,

 

,

نوفرستی یاد آورشد: هواپیمای شرکت العراقیه قبلا هم از فرودگاه زاهدان اعزام زائر داشته است و طرف قرارداد با فرودگاه زاهدان است اما برای خراسان جنوبی اولین بار است که قرارداد بسته و قرار بود که زائران استان ما را ببرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت همه تلاش خود را برای اعزام زائران به عتبات عالیات می‌کند و امیدواریم با رایزنی‌های نماینده ما در سفارت عراق هر چه زودتر مشکل برطرف شود و زائران اعزام شوند و بیش ازاین منتظر نباشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه