اخبار داغ

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-صبای قم در دومین هفته از لیگ یک

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-صبای قم در دومین هفته از لیگ یک
نفت مسجدسلیمان در اولین دیدار خود توانست تیم قدرتمند ماشین سازی تبریز را با نتیجه پرگل 3 بر صفر در مسجدسلیمان شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در دومین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در شهر قم به مصاف تیم فوتبال صبای قم خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

نفت مسجدسلیمان برخلاف سالهای گذشته امسال خیلی زودتر از آغاز لیگ یک سرمربی خود را شناخت و با برنامه ریزی خوب کادر فنی و مدیران باشگاه توانست اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه خوبی را برای حضور پرقدرت در لیگ یک برگزار کند.

,

نفت مسجدسلیمان هفته قبل در اولین دیدار خود توانست تیم قدرتمند ماشین سازی تبریز را با نتیجه پرگل 3 بر صفر در مسجدسلیمان شکست دهد و همین ابتدای فصل برای دیگر رقبای خود خط و نشان بکشد.

,

صبایی ها هفته قبل در اولین هفته لیگ میهمان آلومینیوم اراک بودند وتوانستند یک امتیاز از این بازی خارج ازخانه را مال خودکنند..

,

امروز هواداران پرشور نفتی منتظر یک بازی قدرتمندانه دیگر از تیم محبوبشان هستند تا در همین ابتدای فصل با کسب حداکثر امتیازها نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر در پایان رقابت ها داشته باشند.

,

تیم نفت هم اکنون با 3 امتیاز از یک بازی خود در جایگاه دوم جدول رده بندی  و صبای قم با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ یک قرار دارد.

,

نفت مسجدسلیمان ساعت 19 امروز میهمان صبای قم خواهد بود.

,

اسامی داوران:محمدرضا مهرگان – عسگر محمدی – عباس پورحیدری – وحید مالکی

,

ناظر: محمدرضا اسحاقیان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه