اخبار داغ

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس مطرح کرد؛

لزوم رسانه ای شدن نتایج مناقصات و مزایده ها برای شفاف سازی

لزوم رسانه ای شدن نتایج مناقصات و مزایده ها برای شفاف سازی
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت:با توجه به وقوع برخی مشکلات مالی در شهرداری ها و دستگاههای دولتی،مهمترین موضوع نظارت بر مزایده ها و مناقصه ها در همه شهرها و روستاها است تا از تعداد تخلفات مالی کم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات مالی در شهرداری گفت: در شورای شهر جدید با تشکیل کارگروهی همه مصوبات را نظارت می کنیم تا از وقوع مشکلات مالی قبلی پیشگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر همه ادارات و نهادهای شهرستان است و گروهی از نفرات شناخته شده و پاکدست تشکیل می دهیم تا بر شورا و سایر ادارات نظارت شود.

,

منصوری بیان کرد: افراد این گروه دارای تخصص مرتبط با محدوده نظارتی هستند و با فعالیت آنها،قطعا خطاها به حداقل می رسد.

,

وی ادامه داد: خیلی از مشکلات پیش آمده در سایه عدم نظارت کافی بوده است.

,

منصوری نماینده مجلس ساوه و زرندیه

, منصوری نماینده مجلس ساوه و زرندیه,

لزوم رسانه ای شدن نتایج مناقصات و مزایده ها برای شفاف سازی

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار کرد: مهمترین موضوع نظارت بر همه دستگاهها در همه شهرها و روستاها است تا از تعداد تخلفات مالی کم کرد.

,

وی با اشاره به احتمال پارتی بازی در مناقصه ها ادامه داد: حضور در همه مناقصه ها ممکن نیست ولی بصورت تصادفی بخصوص در مزایده ها و مناقصه های کلان می توان حضور داشت و نظارت کرد.

,

منصوری شرح داد: باید در مناقصات و مزایده ها جدولی از شرکت کننده ها و قیمت ها تهیه شود تا مشخص شود چه کسی با چه قیمتی برنده شده است.

,

وی با اشاره به نقش رسانه ها برای شفاف سازی افزود: رسانه ها طبق قانون می توانند در جلسات شورا شرکت کنند و نتایج سرنوشت مناقصه ها و مزایده ها را به اطلاع مردم برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه